گروه محصولات

عنوان مقاله: نگاه ویژه به نوآوری سازنده: اجتناب از تله‏ های آزمون الف/ب

گزيده مديريت 218
By Lavor Bojinov/ Guillaume/Saint-Jacques/ Martin Tingley
نوشته: لاوور بوینوف و گیوم سان‌ژاک و مارتین تینگلی
ترجمه: دکتر مهسان زارع
آزمایش‌‏های برخط اندازه می‌گیرند ‌که آیا «الف» (معمولا رویکرد فعلی) ضعیف‌‏تر از «ب» (یک بهبود پیشنهادی) است به بخش جدایی‌ناپذیر چرخه توسعه محصول به‏ ویژه در شرکت‏‌های دیجیتال تبدیل شده است؛ اما اغلب شرکت‏‌ها در انجام این آزمون‌‏ها اشتباه‌های جدی مرتکب می‌‏شوند: و به‌جای این‌که ببینند تاثیر یک تغییر روی بخش‌‏های مختلف مشتری چیست، روی مشتری متوسط تمرکز می‏‌کنند. آن‌ها فراموش می‏‌کنند که مشتریان به ‏هم متصل هستند و این‌که تعاملات آن‌ها می‌‏تواند نتایج آزمون را تحت‌تاثیر قرار دهد. آن‌ها آزمون‏‌ها را برای مدت خیلی کوتاهی انجام می‌‏دهند و تشخیص نمی‌‏دهند که واکنش مشتریان می‏‌تواند با گذشت زمان تغییر کند. در این مقاله چگونگی جلوگیری از تمام این تله‌ها با استفاده از تکنیک‏‌هایی که ‏لینکدین و نت‌فلیکس برای تولید بینش‌های بهتر استفاده کرده‌‏اند، توضیح داده شده است.

 

انصراف از نظر