سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

اگر می‏خواهید کنترل را به‏دست بگیرید باید در سه رفتار، روش متفاوتی در پیش گیرید: خودشناسی، برتری در وظایف حساس و نشان دادن قدرت رهبری و متانت..(رابرت کاپلان)

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 



 
 

  انتشار كتاب « چهار اصل طلایی موفقیت در کسب و کار »

انتشار كتاب « چهار اصل طلایی موفقیت در کسب و کار  »     What the CEO Wants You to Know
با وجودی که کسب‌وکار همیشه در حال تغییر است،
 ولی اصول بنیادین آن ثابت باقی می‌مانند.
فرازهایی از کتاب:


*اصول کسب‌وکار خیلی ساده است. مجموعه‌ای قواعد جهانی و مشترک وجود دارد که مشمول همه می‌شود، چه یک دست‌فروش باشید و یا یک شرکت بزرگ جهانی.
*اصول بنیادین کسب‌وکار، در هر شرکت در هر جای جهان یکسان است، صرف‌نظر از تفاوت‌های فرهنگی، زبانی، یا قوانین دولتی حاکم بر آن‌ها.
*هرکس که قادر به کشف روشی ساده و مشخص برای کسب درآمد باشد، دارای هوش و ذکاوت کسب‌وکاری، یا چیزیست که به آن هوش و ذکاوت «کف خیابان» گفته می‌شود.
*وقتی کارکنان بدانند که سازمانشان چگونه کار می‌کند، ارتباط بیش‌تری با کار خود برقرار خواهند کرد و رضایت شغلی بیش‌تری خواهند داشت.
*زبان جهانی کسب‌وکار تنها به اتاق مدیرعامل تعلق ندارد. نقدینگی، حاشیه سود، سرعت گردش موجودی انبار، بازده سرمایه‌، رشد، و مانند این‌ها باید بخشی از واژگان هر فرد شاغل در شرکت باشد.
*همه کارکنان سازمان و نه‌ فقط کارکنان امور مالی، چنان‌چه بخواهند شغلشان پابرجا بماند، باید از میزان تاثیر شغلشان بر تولید و مصرف نقدینگی، آگاهی داشته باشند.
*پیدا کردن فرصت‌های رشد سودآور در حالی‌که دیگران موفق به این‌ کار نمی‌شوند، مهارت کلیدی ارزشمندی‌ست که باید آن را فرا بگیرید.
*رضایت مشتری چیزی‌ست که درنهایت باعث ماندگاری شما در کسب‌وکار می‌شود.
*فرا گرفتن زبان جهانی کسب‌وکار، شغل و حرفه شما را ارتقا خواهد بخشید.





مقدمه ناشر:


اگر جزییات کسب‌و‌کار خود را نفهمید، شکست خواهید خورد. 
«جف بزوس -بنیان‌گذار و مدیرعامل آمازون»
در هر سیستمی نیاز به سنجه‌ها یا نشانگرهایی جهت کنترل و اطمینان از درستی و کارآمدی آن سیستم می‌باشد. برای مثال برای اطمینان از سلامت سیستم بدن انسان، سنجه‌هایی مانند فشار خون، درجه حرارت بدن یا ضربان قلب مورد ارزیابی پزشک قرار می‌گیرد. در سیستم یک خودرو، نشانگرهایی برای کنترل بنزین، روغن، وضعیت لاستیک‌ها و غیره روی داشبورد خودرو قرار داده شده تا راننده در هر لحظه از کارکرد درست خودرو مطلع شود. و یا در کابین خلبان یک هواپیما یا فضاپیما، صفحه کنترلی با تعداد بی‌شماری از نشانگرها وجود دارد که جزییات وضعیت پرواز را در هر لحظه به اطلاع خلبان می‌رساند تا وی بتواند پروازی بی‌خطر را برای مسافرانش فراهم آورد.
به همین ترتیب، در مدیریت یک کسب‌و‌کار، برای آن‌که از سلامت و کارآمدی سازمان خود مطمئن باشید، باید مانند یک پزشک همواره نبض کارها را در دست داشته باشید، مانند یک خلبان پیوسته نشانگرهای صفحه کنترل عملکرد سازمان را زیر نظر بگیرید، و با پایش و ارزیابی سنجه‌های مالی سازمان در هر لحظه، از گردش موفقیت‌آمیز کارها اطمینان حاصل کنید.
اما پرسش اساسی این است: در میان انبوه اطلاعات و آماری که در گزارش‌ها هرروزه به دست مدیران می‌رسند، و از میان بی‌شمار ارقام و اعدادی  که در گزارش‌ها و صورت‌های مالی می‌آیند، یک مدیر هوشمند کدام‌یک را باید در اولویت پایش خود قرار دهد؟
پاسخ به این پرسش را در کتاب «چهار اصل طلایی موفقیت در کسب‌و‌کار»، از زبان نویسنده‌ای می‌شنوید که سابقه تحصیل و تدریس در بهترین مدارس کسب‌و‌کار دنیا و تجربه‌هایی ارزشمند از کار در فروشگاه کوچک خانوادگی تا مشاوره عالی در سازمان‌های بزرگ جهانی را در کارنامه پنجاه‌ساله خود دارد. رام چاران می‌نویسد: «من این کتاب را برای همه کسانی نوشته‌ام که لازم می‌دانند درک گسترده‌تری پیدا کنند از این‌که سازمانشان چه‌طور کار می‌کند.» وی بر این باور است که نه فقط مدیران بلکه همه کارکنان باید چهار عامل اساسی که می‌توانند نشانگر سلامتی کسب‌و‌کار باشند را همواره زیر نظر داشته باشند؛ این چهار شاخص عبارتند از: نقدینگی، بازده سرمایه، رشد سودآور و رضایت مشتریان.
رام چاران در این کتاب، به‌شکلی کاربردی و با زبانی ساده این چهار عامل را توضیح می‌دهد و نقش آن‌ها را در ارزیابی عملکرد و موفقیت سازمان‌ها شرح می‌دهد. وی لازمه دستیابی به سازمانی موفق را آگاهی همه کارکنان از سازوکار درآمدسازی در سازمان‌ها می‌داند و در این رابطه می‌نویسد: «همه کارکنان شرکت باید دوره‌ی آموزشی یک هفته‌ای را در مورد عناصر بنیادین کسب‌وکار بگذرانند، تا متوجه شوند که چگونه شرکت درآمد به‌دست می‌آورد.»
سازمان فرهنگی فرا امید دارد که همه مدیران و رهبران و کارکنان در کشورمان با خواندن این کتاب و یاری گرفتن از راهنمایی‌های نویسنده‌ی کتاب، که خود استادی کارآزموده است، بتوانند سازمان‌های کشور را در راه دشوار رسیدن به موفقیت رهنمون سازند؛ که به گفته‌ی مولانا:
این عمل وین کسب، در راه سداد      کِی توان کرد ای پدر، بی‌اوستاد

دکتر فریبا لطیفی
مدیر عامل


شناسنامه کتاب:


نويسنده: رام چاران                     
مترجمان: غلامحسین خانقایی- رامونا خانقایی                                                                                     
تعداد صفحات: 174

چاپ اول: 1399
شابک:6-70-6092-600-978
قطع:  رقعی
جلد:  شوميز
حامی فرهنگی: شرکت ساختمانی و تاسیساتی حیدربابا (سهامی خاص)

 تلفن سفارشات 88880700 الي 88880702

https://t.me/sazmanefara

چهار اصل طلایی موفقیت در کسب و کار

مرجع: سایت سازمان مدیریت فرا
آخرین اخبار فرا
- انتشار كتاب « چهار اصل طلایی موفقیت در کسب و کار »
- انتشار كتاب « لحظه‌های شگفتی‌ساز »
- انتشار كتاب « فرهنگ سازمان بالنده »
- انتشار كتاب « بیرون هزارتو »
- انتشار كتاب « آیین رهبری »


تمام حقوق مادي و معنوي مطالب اين سايت براي «سازمان مديريت فرا» محفوظ است
Powered By Azadi Network