سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

وقتی مدیریت کم اثرتر از آن است که می‏تواند باشد یا لازم است باشد، همه ما بهای آن را می‏پردازیم..(گری همل)

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 

 
 

  عنوان مقاله : راهنمايی گام‌به‌گام براي انجام آزمایش‌هاي هوشمندانه کسب‌وکاري

Article Title: A Step-by-Step Guid to Smart Business Experiments
Author:
تعداد صفحات: 10

  خلاصه مقاله
بازاریابی

راهنمايی گام‌به‌گام براي انجام آزمایش‌هاي هوشمندانه کسب‌وکاري

  Step-by-Step Guid to Smart Business Experiments

آزمودن واکنش مشتری‌ها در قبال تغییر می‌تواند برای هر شرکتی سودآور باشد. چگونگی آن را در این‌جا خواهیم دید.

By Eric Anderson/ Duncan Simster

نوشته اریک اندرسن و دانکن سیمستر

ترجمه آيدين ميربها

قدرتعلم تحلیل در تصمیم‌گیری کاملا ثابت شده، اما شرکت‌های معدودی توانایی لازم را برای اجرای موفق یک برنامه تحلیل پیچیده دارند. اکثر شرکت‌ها از طریق یادگیری و انجام کاری ساده‌تر به نتایج ارزشمندتری دست پیدا می‌‌کنند: انجام آزمایش‌هاي پايه در حوزه کسب‌وکار.

مدیران باید برای استفاده مستمر از تکنیک‌های اصلی‌ تحقیق که دانشمندان و محققان‌ به‌کار می‌گیرند مهارت يابند.آن‌ها به‌ویژه باید از روش «آزمون و یادگیری» استقبال کنند: در قبال یک گروه از مشتری‌ها‌ رویکرد خاصی‌ را در پیش گرفته و با گروه دیگر رویکردیکاملا متفاوت داشته باشند (یا اصلا کاری به آن‌ها نداشته باشند) و در پایان نتایج حاصل را مقایسه کنند. حتا بازخورد تعداد کمی ‌از این آزمایش‌ها نیز می‌‌تواند منجر به افزایش سریع و چشمگیر در سودآوری شود.

نویسندگان مقاله، راهنمایي گام‌به‌گام براي اجرای آزمایش‌هاي هوشمندانه در حوزه کسب‌وکار فراهم آورده‌اند. آن‌ها به موانع رسیدن به موفقیت در سازمان پرداخته و هفت قانون برای غلبه بر این موانع معرفی‌ می‌‌کنند.





تمام حقوق مادي و معنوي مطالب اين سايت براي «سازمان مديريت فرا» محفوظ است
Powered By Azadi Network