سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

مسئولیت پذیرفتنی است نه واگذار کردنی، چون یک تعهد درونی است..(دکتر کورتیس کوک)

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 

 
 

  عنوان مقاله : تصوير خود را از نو بسازيد

Article Title: Reinventing Your Personal Brand
Author:
تعداد صفحات: 6

  خلاصه مقاله

نگاه ویژه به یافتن شغل بزرگ بعدی

مديريت بر خود
تصوير خود را از نو بسازيد

Reinventing Your Personal Brand

By Dorie Clark[1]

نوشته دوری کلارک
ترجمه دکتر اسماعیل مردانی گیوی

افراد همیشه در حال بازآفرینی خویش هستند: ممکن است در پی چالشی نو، مسير كاري جدید یا تصویر جدیدی در بین همکارانشان باشند. کنترل اشتهار شخصی می‌تواند به معناي تفاوت ميان شغل ناخوشايند و کارراهه‌اي دلپسند باشد. اما چگونه می‌شود دیگران را ترغیب کرد این اشتهار جدید را جدی بگیرند؟ نویسنده مقاله، رویکردی را در پنج گام پیشنهاد می‌کند.

مقصد خود را بشناسید. مجله‌های مرتبط با کسب‌وکار خود را بررسی کنید، مصاحبه‌هایي برای دریافت اطلاعات به‌عمل آورید، حتا اگر لازم بود کارآموزي كنيد. ببینید آیا شرکت شما برنامه‌هاي آموزشی یا فرصت مطالعاتی برای مسیر جدید شما دارد یا نه.

مزيت‌هاي خود را اهرم کنید. از تجارب گذشته خود و هر ویژگی متمایز‌کننده‌ای براي كسب مزيت بهره گيريد، حتا اگر ربط زيادي با كارتان نداشته باشند.  

مهارت سخنوري خود را افزایش دهید. یاد بگیرید پيوند گذشته خود با وضعیت امروزتان را تبيين كنيد و بر ارزش تجربه خود در انتقال به وضعیت فعلی (به‌جز آن‌هايي كه منفعت براي شما را نشان مي‌دهند) در هنگام توصيف برنامه تحول خود تمركز کنید.

خودتان را از نو معرفی کنید. به‌صورت استراتژیک، تغيير خود را به اطلاع دوستان و آشنایان برسانيد و در صورت لزوم، چنان‌چه برداشت منفی وجود داشت، آن را اصلاح کنید. در پروژه‌هایی شرکت کنید که علايق و توانمندی‌های جدید شما را نشان مي‌دهند.

ارزش خود را اثبات کنید. از اینترنت برای ایجاد و تسهیم توانمندی‌های خویش استفاده کنید. با سازمان‌های بزرگ در زمینه کاری خودتان مرتبط شوید. متعهدانه و استوار به‌پیش بروید.



[1]. دوری کلارک، مدیرعامل شرکت مشاوره کلارک است که به شرکت‌ها در ایجاد اشتهار برای نام خود و افزایش فروش مشاوره می‌دهد.





تمام حقوق مادي و معنوي مطالب اين سايت براي «سازمان مديريت فرا» محفوظ است
Powered By Azadi Network