سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

اگر ایده‏ای خوب را به تیمی معمولی بدهید، آن را خراب می‏کند و اگر ایده‏ای معمولی را به تیمی قوی بدهید، یا آن ایده را بهتر می‏کنند و یا کنار می‏گذارند و با ایده‏ای موفق شروع می‏کنند..(اد کتمال)

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 

 
 

  عنوان مقاله : نوآوري بعدي شما چه‌قدر داغ است

Article Title: How Hot Is Your Next Innovation
Author:
تعداد صفحات:

  خلاصه مقاله
نوآوري بعدي شما چه‌قدر داغ است
How Hot Is Your Next Innovation
By Jeoff Tuff[1]
ترجمه محمد سردارنیا

انتخاب این‌که کدام یک از ایده‌های نوآورانه را پیگیری كنيم، همواره یک کار حدسی بوده است. اما امروزه با استفاده از ابزارهای جدید مدیریتی، می‌توانید قابليت نوآوری خود را از دو منظر بسیار مهم به‌صورت موثری اندازه‌گیری كنيد. آیا این نوآوری می‌تواند در مقابل فشارهای رقابتی موجود در بازار مقاومت كند؟ آیا می‌تواند ارزش اقتصادی بیش‌تری را به مشتریان در مقایسه با ایده‌های مشابه عرضه كند. چگونگی کارکرد این ابزار در این‌جا تشریح می‌شود.

 

ابتدا دمای محیط ایده را اندازه‌گیری كنيد.

برای آن‌که متوجه شوید ایده شما به‌اندازه کافی داغ است، به میزان درخشندگی آن توجه كنيد. هر شعله‌ای، بیانگر یکی از ده نوع نوآوری است که الگوی آن توسط دابلین (بخشی از گروه مانیتور) بر اساس تحقیقات از صدها شرکت ارائه شده است. به هر میزان که ایده شما در زمینه‌های مختلف نوآورانه باشد، بهتر می‌توانید در مقابل محصولات رقبا مقاومت كنيد.

بر اساس تحقیقات ما، آن دسته از ایده‌هايي که در شش زمینه یا بیش‌تر، نوآورانه تلقی شوند، برای موفقیت بسیار مناسب هستند. کم‌تر از سه زمینه به این معناست که ایده شما سرد است. یعنی وجه تمایزی با محصولات موجود بازار ندارد.

            اغلب شرکت‌ها تمرکز خود را بر نوآوری در محصول قرار می‌دهند. اما اگر در زمینه مدل‌های کسب‌وکار و تجربه مشتری، ایده‌‌های نوآورانه‌ای ارائه كنيد، از موقعیت بهتری برخوردار خواهید شد.



[1]. جف توف، شریک گروه مانیتور است.




تمام حقوق مادي و معنوي مطالب اين سايت براي «سازمان مديريت فرا» محفوظ است
Powered By Azadi Network