سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

علت آن‌که متولد شدیم و به این دنیا آمده‌ایم این است که اثری ماندگار و جاویدان از خود در دنیا بگذاریم..(استفان لاندین، هری پل، جان کریستنسن)

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 

 
 

  عنوان مقاله : يافته هاي نو: چه وقت و چگونه می‏توانید از اس ام اس ( پیام کوتاه) برای تبلیغات استفاده کنید؟

Article Title:
Author:
تعداد صفحات:

  خلاصه مقاله
يافته‏هاي نو
 

چه وقت و چگونه می‏توانید از اس ام اس ( پیام کوتاه) برای تبلیغات استفاده کنید؟

پژوهشگران، نازنین سعیدی و نیما سعیدی[1]

 

در سال‏های اخیر فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان ابزاری توانمند در خدمت بشر قرار گرفته و امور اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی بیشتر کشورهای جهان را تحت تاثیر قرار داده است و کشورهای توسعه یافته صنعتی که از استفاده‏کنندگان اولیه آن بوده‏اند، بیشترین بهره اقتصادی را از آن برده‏اند. البته باید توجه داشت که اگر تکنولوژی‌ها به درستی انتخاب و استفاده نشوند نه تنها سازمان‌ها را در تحقق اهدافشان یاری نمی‌رسانند، بلکه بیم آن می‌رود که به چالشی مهم برای سازمان تبدیل شوند. در این راستــا بازاریابی از طریق تلفن همراه، فرصت‏های زیادی در جهت تبلیغات تجاری و تداوم ارتباط با مشتریان برای شرکت‏های مختلف به وجود آورده است. امروزه می‏بینیم که استفاده از تلفن همراه به عنوان یکی از ابزارهای تبلیغات به دلیل داشتن تسهیلات ارتباطی مانند پیام کوتاه، پیام چند رسانه‏ای، اتصال به اینترنت و دارا بودن امکاناتی مانند مکان‏یابی، روز به روز در حال افزایش است.

       تلفن همراه به عنوان یک رسانه تبلیغاتی، در دسترس بودن، تناوب و سرعت ارتباطات را افزایش می‏دهد و فرصت‏های بسیاری برای تبلیغات به بازاریابان می‏دهد. در میان این تسهیلات ارتباطی، سرویس پیام کوتاه بیشترین طرفدار در تمام کشورها را دارد و از آن برای پیشبرد کمپین‏های تبلیغاتی استفاده می‏شود. آنچه مسلم است آن است که استفاده صحیح از پیام کوتاه امر بسیار مهمی است همانگونه که استالبراست (2005) پیام کوتاه را به یک چاقوی تیز تشبیه می‏کند که بسیار کارا و خطرناک است. یعنی همانگونه که استفاده از چاقوی تیز برای بریدن بسیار راحت است، اگر درست مورد استفاده قرار نگیرد به کاربر آسیب جدی می‏رساند.



[1] نازنین سعیدی، داراي مدرك کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی از دانشگاه الزهرا است. نيما سعيدي، داراي مدرك کارشناس ارشد مدیریت صنعتی ازدانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مركز است،

 
 




تمام حقوق مادي و معنوي مطالب اين سايت براي «سازمان مديريت فرا» محفوظ است
Powered By Azadi Network