سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

می‌توانید روش انجام دادن کارتان را انتخاب کنید، حتی اگر حق انتخاب نوع کار را نداشته باشید..(استفان لاندین، هری پل، جان کریستنسن)

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 

 
 

  عنوان مقاله : ساختن تيمي از بازيكنان درجه يك

Article Title: Gilt Groupe’s CEO on Building a Team of A Players
Author:
تعداد صفحات:

  خلاصه مقاله

رهبري

ساختن تيمي از بازيكنان درجه يك

Gilt Groupe’s CEO on Building a Team of A Players
نوشته كوين رايان
ترجمه شهلا برجعلی‌لو

رايان معتقد است مديرعامل بايد بيش‌تر وقت خود را صرف استخدام و مديريت افراد كند تا ساير فعاليت‌ها و مدير منابع انساني يكي از مهم‌ترين افراد شركت است. او بر آزادي خود براي فرارفتن از نظرات مديران و صحبت با همه كارمندان و در هر زماني تاكيد دارد و از اصول خاصي براي مديريت نخبگان جانبداري مي‌كند: اصولي مانند، بهترين كاركنان شما اغلب حقوق كمي مي‌گيرند (به آن‌ها با پرداخت بر مبناي عملكرد، پاداش دهيد) و افراد در اصل به اين دليل كار خود را ترك مي‌كنند‌كه مديرانشان را دوست ندارند.

استخدام در گيلت‌گروپ بيش‌تر بر معرف‌ها متمركز است تا سوابق و مصاحبه‌ها. رايان مي‌گويد، اين موضوع به اين دليل است كه سوابق تنها بر پايه ويژگي‌هاي اصلي مورد نياز براي شغل طراحي مي‌شوند و مصاحبه‌ها به دليل تاثيرپذيري از افراد خوش‌صحبت و جذاب، نمي‌توانند كمك‌كننده باشند. اما بررسي معرف‌ها باید فراتر از نام‌هايي برود كه توسط متقاضي ارائه شده‌اند: كارفرمايان بايد در شبكه‌هاي آن‌ها دنبال کسانی بگردند که صراحت‌لهجه دارند.





تمام حقوق مادي و معنوي مطالب اين سايت براي «سازمان مديريت فرا» محفوظ است
Powered By Azadi Network