سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

چشم‌انداز خوب، چشم اندازی است که ریشه در گذشته دارد، اما نگاهش به آینده است..(کن بلانچارد، استیو گاتری)

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 

 
 
 بها : 45000
  عنوان مقاله : شرکت‌‌های «خوب» محصولات جدید بیش‌تری را روانه بازار می‌کنند

Article Title: “Good” Companies Launch More New Products
Author:
تعداد صفحات:

  خلاصه مقاله
مسئولیت اجتماعی سازمان
شرکت‌‌های «خوب» محصولات جدید بیش‌تری را روانه بازار می‌کنند

“Good” Companies Launch More New Products

By Xueming Luo/ Shuili Du[1]

مسئولیت اجتماعی سازمانی در حال تبدیل به اولویتی مشخص است: بیش از شش‌هزار شرکت در 135 کشور جهان طرح جهانی سازمان ملل را پذیرفته و تقبل کرده‌اند عملیات خود را با ده اصل مرتبط با حقوق بشر، قانون کار، محیط زیست و فساد سازمانی منطبق سازند. اما مسئولیت اجتماعی سازمانی به‌واسطه تاثیری که بر درآمدزایی دارد موضوعی بحث‌انگیز تلقی می‌شود. شکوه منتقدان این است که سرمایه را از دست شرکت‌ها (و سهام‏داران) بیرون می‌کشد. اعتقاد طرفداران این است که باعث جذب مشتری می‌شود، رضایتمندی مشتری را افزایش می‌دهد و روابط عمومی ‌را تقویت می‌کند.



[1]. زویمینگ لو، استاد برجسته بازاریابی در دانشگاه فونان تگزاس است. شوییلی‌ دو، استادیار بازاریابی در دانشکده مدیریت سیمونز است.





تمام حقوق مادي و معنوي مطالب اين سايت براي «سازمان مديريت فرا» محفوظ است
Powered By Azadi Network