سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

مشکل در ایجاد تحول، رفتار کسانی است که تغییر پر شتاب جهان را نادیده می‌گیرند، کسانی که از ترس مشکلات سفر درجا خشک شده‌اند، کسانی که تنها بلدند بنالند..(جان کاتر- دان کوهن)

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 

 
 

  عنوان مقاله : چهار راه برای اصلاح بانک‏ها

Article Title: Four Ways to Fix Banks
Author:
تعداد صفحات:

  خلاصه مقاله
چهار راه برای اصلاح بانک‏ها
Four Ways to Fix Banks
نوشته سالی کراوچک
ترجمه رامك فداييان

مشکلات حاکمیتی بانک‏های بزرگ هم‌چنان ادامه دارد و ریسک‏هایي چشمگيری را نه‌فقط به خودشان، بلکه بر کل اقتصاد تحميل می‏کند.

نویسنده (مدیر ارشد سابق بانک‌های آمریکا و سیتی‏گروپ) می‏‏نویسد، حکمرانی موثر بر بانک‏های بزرگ برای هیات‌مدیره‌ها بسیار پیچیده شده‏ است. اعضای هیات‌مدیره نیازمند روش‏های ساده‏ای برای گذر از این پیچیدگی هستند و کراوچک چهار پیشنهاد ارائه می‏‏دهد:

·       پرداخت به مدیران ارشد از محل بدهی بانک به جای فقط سهام و اختیار خرید سهام برای دادن انگیزه بیش‌تر به آن‌ها برای دغدغه بيش‌تر راجع به ریسک.

·             پرداخت سود سهام به‌عنوان درصدی از درآمد به‏جای مبلغی ثابت، برای حفاظت از سرمایه در مواقع رکود.

·             نادیده گرفتن خالص درآمد بهره به هنگام ارزیابی عملکرد بانک و بذل توجه بيش‌تر به شاخص‌های رضایت مشتری.

·       تمرکز توجه هیات‌مدیره بر بخش‏های كسب‌وكاری که بيش‌تری حجم سرمایه را مورد استفاده قرار می‏دهند و نه همان‌طور که اکنون مرسوم است، بر بخش‏های مشکل‏آفرین كسب‌وكار.





تمام حقوق مادي و معنوي مطالب اين سايت براي «سازمان مديريت فرا» محفوظ است
Powered By Azadi Network