سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

تاثیر تک‏تک مدیران بر انگیزه کلی کارکنان به‏اندازه تاثیر تک‏تک سیاست‏های سازمانی است..(نیتین نوریا)

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 

 
 

  عنوان مقاله : تدريس فروش

Article Title: Teaching Sales
Author:
تعداد صفحات:

  خلاصه مقاله
تدريس فروش
Teaching Sales

نوشته سوزان فوگل، ديويد هوفميستر، ريچادرد روكو و دانيل استرانك

ترجمه دكتر احمد روستا و فاطمه پوستي

وجود يك واحد فروش واجد کارکنان مناسب، برای موفقیت کسب‌وکار امری حیاتی به‌شمار می‌رود، اما اکثر دوره‌های ام.بی.اِی هیچ‌گونه برنامه آموزشی مرتبط با فروش ارائه نمی‎کنند. همان‌طور که فروش، پیچیده‎تر، علمی‎تر و راه‌حل‌محورتر می‎شود، پست‎های شغلی در عرصه فروش هم به‎دلیل فقدان متقاضیان واجد شرایط خالی مانده و بر ارزش و اهمیت برگزاری دوره‎های آموزش فروش توسط دانشگاه‎ها افزوده می‌شود. دو عامل تامین منابع مالی و جذب افراد بااستعداد از جمله موانع جدی در برگزاری چنین دوره‎هایی به‎شمار می‎روند كه به‌نوبه‌خود باعث فقدان مايوس‌كننده تحقیقات دانشگاهی در زمینه بهبود توانمندی‎های فروش شده‌ است.

نویسندگان مقاله، اعضای بخش بازاریابی دانشگاه ديپال، نشان می‌دهند که مشارکت با صنعت مطمئن‎ترین مسیر جهت حصول موفقیت در طراحی دوره‎های آموزش فروش و ارتقای اثربخشی این دورههاست. این پژوهشگران به تجربه مرکز رهبری فروش ديپال اشاره کرده و از آن براي نشان‌دادن اين نكته بهره مي‌گيرند که چگونه فراهم‌ساختن اطلاعات ورودی توسط صاحبان کسب‌وکار برای برنامه‌های آموزشی و تشویق فروشندگان به شرکت در مباحث کلاسی توسط صاحبان کسب‌وکار، باعث ایجاد منفعت برای صنعت و دانشگاه مي‌شود. به‌علاوه، تقاضا برای دوره‌های آموزش فروش به‌سرعت در حال افزایش است: در زمان تاسیس این مرکز در سال 2004 انتظار می‌رفت نود دانشجو برای مدت یکسال پذیرش شوند، اما در حال حاضر حدود هفتصد دانشجو در هر فصل در دوره‌های مختلف فروش در این مرکز ثبت‌نام می‌کنند.





تمام حقوق مادي و معنوي مطالب اين سايت براي «سازمان مديريت فرا» محفوظ است
Powered By Azadi Network