سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

برخی از کارشناسان معتقدند هر پیام دست‌کم باید شش بار شنیده شود تا مخاطب آن را پذیرفته و نهادینه کند..(پاتریک لنچیونی)

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 

 
 

  عنوان مقاله : چگونه از تبلیغات ناب سود ببريم؟

Article Title: How to Profit From Lean Advertisment
Author:
تعداد صفحات:

  خلاصه مقاله
ترجمه شيرين ناظرزاده
بازاريابي
چگونه از تبلیغات ناب سود ببريم؟
How to Profit From Lean Advertisment

ويديوهاي برخط، با صرف پول کم‌تر، راهی برای تعامل بالاتر با مصرف‌كنندگان هستند.

By Thales Teixeira1

صنعت کفش به‌طور سنتی، صنعتی با تبلیغات جالب بوده که در آن شرکت‌هایی مانند نایکی و ریبوک با صرف میلیون‌ها دلار، حمایت ورزشکاران را به‌دست آورده و با استخدام آژانس‌های تبلیغاتی اقدام به تهیه آگهی‌های تلویزیونی جذاب می‌کنند. اما رویکرد دی‌سی‌شوز که برای اسکیت‌بوردباز‌ها کفش می‌سازد، بسیار متفاوت است. در سال 2009 این شرکت شروع به تهیه فیلم‌های تبلیغاتی کرد که در آن‌ها یکی از موسسان شرکت به نام کن بلاک، در حال راندن خودروي مسابقه در فرودگاه‌های متروکه، پارک‌ها و حتا بندر سان‌فرانسیسکو بود. این ویدیوها حداکثر نه دقیقه زمان داشت و كم‌وبيش در آن حرفی زده نمی‌شد. فقط یک رانندگی مسابقه‌ای بود به‌همراه صحنه‌هایی پرزرق‌وبرق از کفش. به جای خرید زمان تبلیغ از تلویزیون به مبلغ گزاف، دی‌سی‌شوز این فیلم‌ها را در شبکه یوتیوب قرار داد. در طول چهار سال گذشته، این فیلم‌ها 180‌میلیون بازدیدکننده داشته و تنها در سال 2011، میزان فروش شرکت پانزده درصد افزایش یافت. یکی از این فیلم‌ها، از جمله فیلم‌هایی بود که بیش‌ترین نرخ به‌اشتراک‌گذاری را در یوتیوب به خود اختصاص داد. یکی دیگر در 24 ساعت اول، یک‌میلیون بازدیدکننده داشت. استفاده از رسانه‌های برخط برای تبلیغ، دست‌کم پنج‌میلیون دلار هزینه دارد. اما دی‌سی‌شوز با استفاده از «تبلیغات ناب»، تنها بخش اندکی از این هزینه را صرف کرد.



[1] تیلز تیزریا، استادیار بخش بازاریابی دانشکده کسب‌وکار هاروارد است.





تمام حقوق مادي و معنوي مطالب اين سايت براي «سازمان مديريت فرا» محفوظ است
Powered By Azadi Network