سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

در یک بازار شلوغ، شبیه دیگران بودن به معنی شکست است..(ست گادین)

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 

 
 

  عنوان مقاله : استفاده (و سوء‌استفاده) از نفوذ و تاثیر بر دیگران

Article Title: The Uses (and Misuses) of influence
Author:
تعداد صفحات:

  خلاصه مقاله
سازمان و فرهنگ
استفاده (و سوء‌استفاده) از نفوذ و تاثیر بر دیگران

The Uses (and Misuses) of influence

مصاحبه‌گر، سارا کلیف
ترجمه دکتر مریم شریفیان‌ثانی

توانایی متقاعدکردن دیگران برای کمک به تلاش‌هایتان، یکی از مهارت‌های اساسی برای مدیران، اعضای تیم و هر شخصی است که می‌‌خواهد احتمال موفقیت را افزایش دهد. یافته‌های تحقیقات رابرت چالدینی، دانشمند پیشگام علوم اجتماعی نشان داده که متقاعدکردن دیگران با توسل به واکنش‌های ریشه‌دار انسانی خاص به نتیجه می‌‌رسد: هم‌خواهی، بده‌بستان، هم‌رنگی، تعهد و هماهنگی، قدرت و اختیار و کمیابی.

در این مصاحبه ویراسته، چالدینی در مورد شش اصل متقاعدکردن دیگران و این‌که چگونه رهبران می‌‌توانند از این اصول در موقعیت‌های کسب‌وکاری روزانه ‌به‌طور موثر و درست استفاده کنند، توضیحات بیش‌تری می‌‌دهد. او هم‌چنین شمه‌ای از یافته‌های تحقیقات جدید خود در زمینه اخلاقیات نفوذ بر دیگران و چگونگی تاثیر ریاکاری بر افراد و سازمان‌ها عرضه می‌دارد.

 




تمام حقوق مادي و معنوي مطالب ا