سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

دغدغه مدیر باید تندرستی سازمان باشد..(پاتریک لنچیونی)

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 

 
 

  عنوان مقاله : پابه‌پای تحلیلگران آماری پیش بروید

Article Title: Keep Up with Your Quants
Author:
تعداد صفحات:

  خلاصه مقاله
راهنمای سروکله‌زدن با داده‌های بزرگ برای مبتدیان

پابه‌پای تحلیلگران آماری پیش بروید

Keep Up with Your Quants
نوشته توماس داونپورت
ترجمه سوادا مارکاریان

امروز تحلیل آماری یک ضرورت رقابتی است، اما به‌کارگیری تحلیلگران آماری که می‌توانند به‌خوبی با داده‌های بزرگ کار کنند کافی نیست. تام داونپورت به شما نشان می‌دهد که چگونه به یک مصرف‌کننده تحلیل آماری هوشمند تبدیل شوید تا بتوانید برای سازمان خود تصمیم‌های مبتنی بر داده‌ها بگیرید.

آموختن اصول پایه و روش‌های آماری ضروری است، اما نه در سطح یک دانش‌آموخته دکترای آمار. تحلیلگران آماری جزئیات دقیق چگونگی انجام امور را در اختیار دارند و همکاری نزدیک با مناسب‌ترین آن‌ها کلیدی است. شما باید از آن‌ها انتظار داشته باشید نتایج را به‌طور موثر و دقیق با شما در میان بگذارند و خودتان قبل از در میان گذاشتن‌ آن‌ها با دیگران به‌طور کامل درکشان کنید.

بسیار مهم است که بدانید کدام بخش از فرایند تصمیم‌گیری نقاط مطبوع شما هستند. برای مثال، شناسایی مشکل یا پرسش اصلی و در میان گذاشتن نتایج با دیگران و عمل‌کردن بر اساس آن‌ها. مرحله‌های میانی که تحلیلگران آماری مهارت بیش‌تری در آن‌ها دارند، جایی است که باید پرسش‌های بی‌شماری بپرسید تا تمام اقدامات را متمرکز نگه دارید و درک خود را نیز بالاتر ببرید.

در حین هدایت این فرایند، از ایجاد یک فضای تاییدی اجتناب کنید که در آن افراد به‌کار گرفته می‌شوند تا تنها به دنبال یافتن شواهدی باشند که افکار و نظرهای شکل‌گرفته شما را تایید می‌کنند. به جای آن یک فرهنگ پرسش‌گر را ایجاد کنید که تمرکز اصلی روی کشف حقیقت پشت اعداد و آمار است. این روشی است که شرکت‌هایی مانند مرک، بانک دامینیون تورنتو و شرکت تفریحاتی سزار از طریق آن همه داشته‌ها را به فرصت‌های مفید تبدیل می‌کنند.