سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

می‌توانید روش انجام دادن کارتان را انتخاب کنید، حتی اگر حق انتخاب نوع کار را نداشته باشید..(استفان لاندین، هری پل، جان کریستنسن)

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 

 
 

  عنوان مقاله : خطرات کنفرانس‌های درآمدی دیروقت

Article Title: The Dangers of Late-Afternoon Earning Calls
Author:
تعداد صفحات:

  خلاصه مقاله
 
خطرات کنفرانس‌های درآمدی دیروقت

The Dangers of Late-Afternoon Earning Calls

By Jing Chen/ Elizabeth Demers/ Baruch Lev[1]
ترجمه ندا سراج

تماس‌های کنفرانسی مجرای کلیدی ارتباط بین مدیران شرکت‌ها و ذینفعان بیرونی است. در اغلب شرکت‌های سهامی عام، مراسمی سه‌ماهه شامل سخنرانی پیش‌نوشته توسط مدیران و به دنبال آن، یک جلسه پرسش و پاسخ است.

ما با استفاده از نرم‌افزار تحلیل متن، رونوشت کنفرانس‌ها را مورد بررسی قرار دادیم تا متوجه شویم چگونه لحن، در طول روز تغییر می‌کند و نتیجه هرگونه تغییر چیست. تحقیقات پیشین نشان داده بود که خستگی روحی و روانی به‌ویژه پیش از ناهار و آخر وقت بعداز ظهر موجب تحریک‌پذیری و تنزل عملکرد مدیر می‌شود. در یک مطالعه هیات منصفه‌هایی که پرونده‌های مشابهی را داوری می‌کردند تنها به دلیل شنیدن قضیه قبل یا بعدازظهر تفاوت بسیار فاحشی داشتند. ما استدلال کردیم که یک پدیده مشابه ممکن است برای کنفرانس‌های درآمدی نیز صادق باشد.

کنفرانس‌های درآمدی 2113 شرکت سهامی عام آمریکایی (جمعا 26585 کنفرانس) را با توجه به ساعت مناطق غربی و مرکزی از ژانویه 2001 تا ژوئن 2007 مورد مطالعه قراردادیم. از الگوریتم‌های زبانی برای سنجش مثبت، منفی و عدم اطمینان در طول پرسش و پاسخ‌ها استفاده کردیم. با گذشت روز، لحن منفی‌تر و کم‌تر مصمم و در هنگام ظهر کمی بهتر می‌شد، احتمالا به این دلیل که خستگی شرکت‌کنندگان در هنگام ناهار برطرف می‌شد. لحن منفی در هنگام بعدازظهر افزایش مییافت و پس از بسته‌شدن بازار کم می‌شد: احتمالا به دلیل بسته‌شدن بازار استرس شرکت‌کنندگان کاهش می‌یافت. به‌طور کلی کنفرانس‌هایی که بعدازظهر آخر وقت انجام میگرفتند نسبت به کنفرانس‌های اول صبح، حتا پس از کنترل عواملی مانند هنجارهای صنعت، بحران مالی، فرصت‌های رشد و اخباری که شرکت‌ها گزارش می‌دادند، منفی‌تر، تحریک‌پذیرتر و خصمانه‌تر بودند.



[1] . جینگ چن، نامزد دکتری و باروک لو، استاد دانشکده کسب‌وکار استرن دانشگاه نیویورک است. الیزابت دمرز، استادیار دانشکده کسب‌وکار داردن دانشگاه ایالتی ویرجینیا است.

 




تمام حقوق مادي و معنوي مطالب اين سايت براي «سازمان مديريت فرا» محفوظ است
Powered By Azadi Network