سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

از زمانی که به مدرسه رفتیم آموختیم که متمایز بودن همیشه بد است; تمایز ما را به دفتر مدرسه می‏فرستاد، نه هاروارد..(ست گادین)

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 

 
 

  عنوان مقاله : از شناسه قطبي‌شده بيش‌ترين استفاده را ببريد

Article Title: Make the Most of a Polarizes Brand
Author:
تعداد صفحات:

  خلاصه مقاله

ترجمه شیرین ناظرزاده

از شناسه قطبي‌شده بيش‌ترين استفاده را ببريد

Make the Most of a Polarizes Brand

با اندازه‌گيري «پراكندگي شناسه» شروع كنيد و سپس از اين استراتژي‌ها براي افزايش فروش استفاده کنید.

By Xueming Lo/ MichelWiles/ Sascha Raithel[1]

با شروع پرسيدن اين سوال توسط مجری كه «نظرتان درباره سس‌ ميراكل‌ويپ چيست؟» شايد به نظر غيرمحتمل برسد، اما احتمالا فكر نمي‌كرديد بسياري از افراد نظرات محكمي درباره سسي دارند كه كمي شيرين‌تر از مايونز است. هنگامي كه بازاريابان شركت كرفت شروع به بررسي نگرش‌هاي خريداران درباره این سس كردند، در كمال تعجب احساسات عميقي را در افراد كشف كردند. اين پژوهش مشخص كرد كه تعداد قابل‌توجهي از افراد عاشق ميراكل‌ويپ هستند و بسياري ديگر هم از آن نفرت دارند. در سال 2011، كرفت تبليغاتي را راه‌اندازي كرد كه به دنبال استفاده از مزيت تفرقه‌افكني ميان مشتريان بود. در اين كمپين از افراد معروف دوستدار و متنفر شامل پل ‌دي از جرسي‌شور و جيمز كارويل، کارشناس امور سياسي دعوت شده بود. برخي افراد حاضر در تبليغ از خوشمزگي ميراكل‌ويپ تعريف و تمجيد مي‌كردند، اما يكي از شخصيت‌هاي حاضر در تبليغ گفت، اگر بفهمم دوستم اين سس را دوست دارد، رابطه‌ام را با او قطع مي‌كنم. فرد ديگري گفت «ترجيح مي‌دهم به جاي امتحان كردن اين سس كفش‌هاي شما را ليس بزنم.» سارا براون، مدير شناسه شركت توضيح داد «ميراكل‌ويپ يك محصول قطبي شده است. ما تلاش مي‌كنيم اين واقعيت را بپذيريم.» اين استراتژي جواب داد: در طول اين تبليغ، نوشته‌ها درباره ميراكل‌ويپ در رسانه‌هاي اجتماعي 631 درصد افزايش داشت و فروش آن هم چهارده درصد بيش‌تر شد.



[1]. زومینگ لو، استاد بازاریابی در دانشگاه تمپل و استاد دانشگاه شانگهای است. مایکل ویلز، استادیار بازاریابی در دانشگاه ایالتی آریزوناست. و ساشا رایتل، استادیار بازاریابی دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ است.





تمام حقوق مادي و معنوي مطالب اين سايت براي «سازمان مديريت فرا» محفوظ است
Powered By Azadi Network