سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

با کار زندگی کنیم، از کار لذت ببریم..(استفان لاندین، هری پل، جان کریستنسن)

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 

 
 

  عنوان مقاله : بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی

Article Title:
Author:
تعداد صفحات:

  خلاصه مقاله

نوشته سیاوش قدسی مقدم[1]

 

اجازه بدهید مقدمه را با چند سوال آغاز کنم: مخاطبین شما کجا هستند؟‌آیا آن‌ها تبلیغاتی را که شما جهت اطلاع‌رسانی و جذب آن‌ها انجام می‌دهید، می‌بینند؟ چگونه به صورت مستمر و روزانه با مخاطبین خود در ارتباط باشیم؟ چگونه تعداد افرادی را که در یک کمپین تبلیغاتی درگیر شده‌اند را بسنجیم؟ و در آخر چگونه طرفداران پر و پا قرص خود را تمیز دهیم؟

در دنیای دیجیتال امروز، بسیاری از مخاطبین ما، شهروندان دنیای دیجیتال هستند. چه ما خوش‌مان بیاید و چه خوش‌مان نیاید، امروزه دنیای دیجیتال، دنیایی بدون مرز، سرشار از جنب‌و‌جوش، لب‌ریز از نوآوری و دنیایی تماما روز می‌باشد. شهروندان آن 24 ساعت در روز بیدار، کنجکاو و در حال جستجو می‌باشند.

حضور شما در‌این دنیا چگونه است؟

اگر پاسخ شما " شرکت/سازمان ما یک وب‌سایت اطلاع‌رسانی دارد پس در دنیای مجازی حضور کافی داریم" است! باید خدمت شما عرض کنم که اعتقادات شما شبیه دایناسور‌ها است و ممکن است به‌زودی به‌طور کامل منقرض شوید!



[1] سیاوش قدسی مقدم: دارای مدرک کارشناسی ارشد کامپیوتر از دانشگاه تکنولوژی مالزی هستند،‌ ایشان برنامه‏نویس ارشد در شرکت یاس ارغوانی می‏باشند.





تمام حقوق مادي و معنوي مطالب اين سايت براي «سازمان مديريت فرا» محفوظ است
Powered By Azadi Network