سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

شما باید چشم از من برندارید تا ببینید آیا به آن‏چه می‏گویم عمل می‏کنم یا نه. من نیز شما را زیر نظر دارم تا هرکدام را که شایسته بزرگ‏داشت گرامی بدارم..(گزنفون)

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 

 
 

  عنوان مقاله : بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی

Article Title:
Author:
تعداد صفحات:

  خلاصه مقاله

نوشته سیاوش قدسی مقدم[1]

 

اجازه بدهید مقدمه را با چند سوال آغاز کنم: مخاطبین شما کجا هستند؟‌آیا آن‌ها تبلیغاتی را که شما جهت اطلاع‌رسانی و جذب آن‌ها انجام می‌دهید، می‌بینند؟ چگونه به صورت مستمر و روزانه با مخاطبین خود در ارتباط باشیم؟ چگونه تعداد افرادی را که در یک کمپین تبلیغاتی درگیر شده‌اند را بسنجیم؟ و در آخر چگونه طرفداران پر و پا قرص خود را تمیز دهیم؟

در دنیای دیجیتال امروز، بسیاری از مخاطبین ما، شهروندان دنیای دیجیتال هستند. چه ما خوش‌مان بیاید و چه خوش‌مان نیاید، امروزه دنیای دیجیتال، دنیایی بدون مرز، سرشار از جنب‌و‌جوش، لب‌ریز از نوآوری و دنیایی تماما روز می‌باشد. شهروندان آن 24 ساعت در روز بیدار، کنجکاو و در حال جستجو می‌باشند.

حضور شما در‌این دنیا چگونه است؟

اگر پاسخ شما " شرکت/سازمان ما یک وب‌سایت اطلاع‌رسانی دارد پس در دنیای مجازی حضور کافی داریم" است! باید خدمت شما عرض کنم که اعتقادات شما شبیه دایناسور‌ها است و ممکن است به‌زودی به‌طور کامل منقرض شوید!



[1] سیاوش قدسی مقدم: دارای مدرک کارشناسی ارشد کامپیوتر از دانشگاه تکنولوژی مالزی هستند،‌ ایشان برنامه‏نویس ارشد در شرکت یاس ارغوانی می‏باشند.





تمام حقوق مادي و معنوي مطالب اين سايت براي «سازمان مديريت فرا» محفوظ است
Powered By Azadi Network