سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

وقتی چیزی زیر سوال می‌رود، کار معقولانه آن است که جواب را پیدا کنیم..(یوجین وولوخ)

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 

 
 

  عنوان مقاله : الگوهای جدید نوآوری

Article Title: The New Patterns of Innovation
Author:
تعداد صفحات:

  خلاصه مقاله
الگوهای جدید نوآوری

The New Patterns of Innovation

نوشته راشیک پارمار، ایان مکنزی، دیویو کوهن و دیوید گان

ترجمه سیما شریفی‌راد

‌جست‌وجوی مدل‌ها و ایده‌های جدید ‌کسب‌وکار در اغلب شرکت‌ها مسئله بخت و اقبال است. البته حل این مشکل ‌به‌صورت سیستمی ‌احتمال موفقیت را افزایش ‌می‌دهد. راه‌های سنتی برای چهارچوب‌بندی این جست‌وجو، قابلیت‌ها، نیازهای مشتریان و تغییر در چشم‌اندازها و دورنماها را آزمایش ‌می‌کنند. این مقاله افزودن راه‌های جدید آی.تی‌محور را پیشنهاد ‌می‌دهد. این رویکرد شامل پرسیدن این سوال است که چگونه داده‌ها و ابزارهای تجزیه‌وتحلیل برای خلق ارزش جدید مورد استفاده قرار گیرند؟

نویسندگان جواب این سوال را با توجه به مشتریان متعدد مورد کنکاش قرار داده‌اند. در این کار، آن‌ها به ‌فناوری اطلاعات به چشم ارزش‌آفرین با استفاده از پنج الگو نگاه کرده‌اند. این الگوها عبارتند از استفاده از داده‌های حاصل از حسگرهای تعبیه‌شده در اجسام برای بهبود محصولات (به کنتور‌های هوشمند فکر کنید)؛ دیجیتال‌کردن دارایی‌های فیزیکی (مانند سوابق درمانی)؛ ترکیب داده‌ها در یک صنعت و بین صنایع (مثل هماهنگ‌سازی زنجیره تامین)؛ دادوستد داده‌ها (خدمات‌دهندگان تلفن‌همراه از محل تقریبی کاربرها اطلاعاتی به‌دست ‌می‌آورند) و کدگذاری قابلیت‌ها در سطح جهانی (‌به‌عنوان مثال، مدیریت برخط هزینه‌ها) ‌به‌عنوان خدمات.

نویسندگان با استفاده از تجربیات خود و تجربیات مشتریان خود، خواننده را از بین این پنج الگو عبور ‌می‌دهند و چگونگی استفاده از ‌آن‌ها را تشریح ‌می‌کنند. ‌آن‌ها ‌هم‌چنین سوال‌ها و پیشنهادهایی را عرضه ‌می‌دارند که به مدیران کمک ‌می‌کنند تا در ‌جست‌وجوی خویش استفاده کنند.

 
راهبرد و رقابت




تمام حقوق مادي و معنوي مطالب اين سايت براي «سازمان مديريت فرا» محفوظ است
Powered By Azadi Network