سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

بمانيم تا كاري كنيم، نه؛ كاري كنيم تا بمانيم..( دكتر علي شريعتي)

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 

 
 

  عنوان مقاله : چگونه تغییرات آب‌وهوا را از سر بگذرانیم و هم‌چنان کسب‌وکاری شاداب را اداره کنیم

Article Title: How to Survive Climate Change and Still Run a Thriving Business
Author:
تعداد صفحات:

  خلاصه مقاله
ابزارکار

چگونه تغییرات آب‌وهوا را از سر بگذرانیم و هم‌چنان کسب‌وکاری شاداب را اداره کنیم

How to Survive Climate Change and Still Run a Thriving Business
نوشته اریک لوویت
ترجمه محمدحسین دهنوی

تغییرات جوی تهدیداتی آشکار و مبرم برای تجارت به‌همراه دارد که برخی از آن‌ها عبارتند از کمبود مواد خام و محصول، نوسان قیمت، موانع قانونی یا واکنش منفی مصرف‌کننده و ساختارهای حمل‌ونقل معیوب. اما فرصت‌هایی نیز وجود دارد. لویت که از مشاوران حوزه پایداری است، مجموعه‌ای از فهرست‌های دقیق را تهیه کرده که می‌تواند به مدیران زیرک کمک کند که از هزینه‌های عملیاتی، قانونی و خطراتی که اعتبار شرکت را تهدید می‌کنند بکاهند و را‌ه‌های جدیدی را برای کاهش هزینه‌ها، بهبود عملکرد، تقویت روابط مشتریان و افزایش رقابت‌پذیری پیدا کنند.

این فهرست از طریق تحقیقات لویت در شرکت‌هایی چون کوکاکولا، جنرال‌الکتریک و صنایع غذایی اوِنزکورنینگ آزمون و اصلاح شده و چهار حوزه چرخه عمر محصول که عبارتند از منبع‌یابی، تولید، توزیع و مصرف را دربر می‌گیرد. اقدامات انجام‌شده از آموزش گرفته تا تشویق کارکنان به استفاده از رفتارهای هوشمندانه در قبال تغییرات جوی، در جهت اندازه‌گیری و گزارش معیارهای کلیدی تعیین زمان استفاده از مواد خام، روش‌ها، پایگاه‌ها یا همکاران قراردادی جایگزین را دربر می‌گیرد. همانند هر ابزار مشابهی، این فهرست طرحی جامع برای همه کسب‌وکارها نیست، بلکه مدیران را طوری تجهیز می‌کند که استراتژی‌های خود را بر اساس معیارهایی چون محصولات و خدمات خود، تحمل خطر، نیازهای مشتریان و وابستگی به اشخاص ثالث از طریق زنجیره ارزش بهبود بخشند.

 




تمام حقوق مادي و معنوي مطالب اين سايت براي «سازمان مديريت فرا» محفوظ است
Powered By Azadi Network