سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

وقتی مدیریت کم اثرتر از آن است که می‏تواند باشد یا لازم است باشد، همه ما بهای آن را می‏پردازیم..(گری همل)

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 

 
 

  عنوان مقاله : خلق فرهنگی كيفيت‌مدار

Article Title: Creating a Culture of Quality
Author:
تعداد صفحات:

  خلاصه مقاله
ترجمه شیرین ناظرزاده
سازمان‌ها
خلق فرهنگی كيفيت‌مدار
Creating a Culture of Quality

مشوق‌هاي مالي خطاها را كاهش نمي‌دهند. كاركنان بايد خودشان مشتاق حذف خطا باشند.

By Ashwin Srinivasan and Bryan Kurey[1]

در بيش‌تر صنايع، كيفيت هرگز چنین اهميتی نداشته است. فناوري‌هاي جديد به مشتريان اين قدرت را داده تا تعداد نامحدودي از محصولات را در سراسر جهان جست‌وجو و مقايسه كنند. خريداران مي‌توانند با يك كليك داده‌‌هاي واقعي را که توسط كارشناسان سازمان‌هايي مانند کانسومرریپورتس و جي.دي.پاور تهیه شده،‌اند به‌دست آورند و براي مطالعه برخط نظرات كاربران به سايت‌هايي مانند آمازون سر بزنند. در مجموع اين منابع يك سيستم اخطار زودهنگام را فراهم مي‌كنند كه مي‌تواند درباره مشكلات كيفي به عموم مردم اطلاع‌رساني كند. زماني هم كه مشتريان از يك خدمت يا محصول ناراضي باشند، مي‌توانند با مراجعه به رسانه‌هاي اجتماعی، عدم رضايت خود را به اطلاع همه برسانند. در يك پژوهش، 26 درصد از مشتريان بيان كردند كه براي اعلام نارضايتی خود از يك شركت يا محصولاتش، از رسانه‌هاي اجتماعي بهره برده‌اند. اين موضوعي نيست كه فقط به مشتريان محدود باشد: 75 درصد از مشتريان بی.تو.بی[2] هم اعلام كرده‌اند هنگام تصميم‌گيري براي خريد به منابعي مانند توصيه‌هاي زباني شامل رسانه‌هاي اجتماعي توجه کرده‌اند.

اما هم‌زمان با كاهش حاشيه خطاي شركت‌ها، احتمال وقوع خطا افزايش مي‌يابد. در بسياري از صنايع دوره ساخت محصولات كاهش يافته است. در طول دوره بهبود بعد از بحران بزرگ اقتصادي، سودآوري از رشد اشتغال پيشي گرفته و كارمندان هم براي همخواني با نيازهاي موجود تلاش زيادي كرده‌اند.



[1] . آشوین سرینیواسان، مدیرعامل و برایان کوری، مدیر ارشد در سی.ای.بی هستند.

[2] . B2B





تمام حقوق مادي و معنوي مطالب اين سايت براي «سازمان مديريت فرا» محفوظ است
Powered By Azadi Network