سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

هیچ‏کس به‏تنهایی نمی‏تواند شرکت را به موفقیت برساند، اما هر فردی می‏تواند به شهرت آن لطمه بزند..(کوین بوئه)

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 

 
 

  عنوان مقاله : از هدف تا اثرگذاری

Article Title: From Purpose to Impact
Author:
تعداد صفحات:

  خلاصه مقاله
از هدف تا اثرگذاری
From Purpose to Impact
نوشته نیک کریگ و اسکات اسنوک
ترجمه ندا سراج

طی پنج سال اخیر، توجه چشمگیری به رهبری هدف‌محور شده است. دانشگاهیان، متخصصین کسب‌وکار و حتا پزشکان ادعا می‌کنند هدف کلید رهبری استثنایی و راهی برای سلامتی بهتر است.

با وجود این درک روبه‌رشد، چالش بزرگی برجا مانده است. تعداد اندکی از رهبران درک روشنی از اهداف فردی خود دارند، تحقیقات و تجربیات نویسندگان نشان می‌دهد تعدادی که برنامه روشنی هم برای ترجمه اهداف به عملکرد دارند حتا کم‌تر هم هستند. در نتیجه آرمان‌های خود را محدود می‌کنند و در دستیابی به آرمانی‌ترین اهداف فردی و حرفه‌ای خود شکست می‌خورند.

نویسندگان در این مقاله یک چارچوب گام‌به‌گام ارائه می‌دهند تا رهبران با کاربرد آن هدف خود را شناسایی کرده و سپس یک برنامه اجرا برای دستیابی به نتایج ملموس توسعه دهند. یک برنامه از هدف تا تاثیرگذاری از زبانی استفاده می‌کند که به‌طور ویژه‌ای برای افراد پرمعناست تا این‌که یک اصطلاح تخصصی نامفهوم باشد. آن‌ها بر آینده و آرمان‌های تصویر بزرگ‌تر تمرکز می‌کنند. سپس به‌صورت معکوس عمل کرده و به جزئیات می‌پردازند و بر توانایی‌هایی فردی تاکید می‌کنند و یک دیدگاه کلی از کار و زندگی را تشویق می‌کنند.





تمام حقوق مادي و معنوي مطالب اين سايت براي «سازمان مديريت فرا» محفوظ است
Powered By Azadi Network