سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

هنوز هم مبنای اقدامات مدیریتی حاکم بر اغلب سازمان‏ها مجموعه‏ای از اصول نخ‏نماست که ردشان را در سحرگاه انقلاب صنعتی می‏توان یافت. .(گری همل)

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 

 
 

  عنوان مقاله : تخفيف‌هاي تلفن همراه: اهميت فاصله و زمان

Article Title: Mobile Discounts
Author:
تعداد صفحات:

  خلاصه مقاله
تخفيف‌هاي تلفن همراه: اهميت فاصله و زمان
Mobile Discounts

By Zheng Fang/ Xueming Luo/ Michelle/ Michelle Andrews/ Chee Wei Phang[1]

براي بازاريابان يكي از بزرگ‌ترين فرصت‌هايي كه از طريق فناوري گوشي‌هاي هوشمند در اختيارشان قرار گرفته، استفاده از اطلاعات مناطق جغرافيايي براي ارائه پيشنهاد تخفيف‌هاي بلادرنگ[2] و مشوق‌هاي خريد به مشتريان است. در حال حاضر شركت‌هاي مانند خرده‌فروش لباس اچ.‌اند.ام و فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي مواد غذايي سنترال‌ماركت، از جي.‌پي.‌اس و ارتباطات بي‌سيم استفاده مي‌كنند تا بدانند چه موقع يك مشتري در نزديكي فروشگاه يا در محدوده آن قرار دارد. آن‌ها از اين طريق مي‌توانند پيشنهادهاي تخفيف خود را به اين افراد ارسال كنند.

خرده‌فروشان هم‌چنین علاقه‌مندند به مشترياني كه خارج از محيط پيرامون آن‌ها قرار دارند، نفوذ كنند. اين بدان معناست كه آن‌ها نياز دارند درك درستی از چگونگي تاثير زمان و فاصله بر پذيرش محصولات تلفن‌همراه داشته باشند.

براي درك اين عوامل، ما با يك ارائه‌دهنده خدمات تلفن‌همراه بزرگ همكاري كرديم تا پيشنهاد تخفيف بلیت فيلم اي‌مكس را از طريق پيام متني به 12,265 كاربر تلفن‌همراه در چين ارسال كند. ما دريافت‌كنندگان پيام را به دو گروه تقسيم كرديم: گروهي كه به سينما نزديك بودند (در شعاع دویست متري) و گروهي كه دور بودند (از پانصدمتر تا دوكيلومتر). هم‌چنین در زمان ارسال پيام هم تفاوت قائل شديم: برخي پيشنهاد قيمت اندك بلیت را براي همان روز دريافت كردند، برخي براي روز بعد و برخي براي دو روز بعد.

نتايج، رابطه‌اي شفاف ميان زمان، مجاورت و شانس خريد بلیت پس از دريافت پيام تخفيف را نشان دادند. براي مشتريان نزديك محل سينما، تخفيف در روز نمايش فيلم بهترين جواب را داد: در مقايسه با پيام تخفيفي كه دو روز قبل ارسال شده بود (كه داراي کم‌ترين اثربخشي بود)، شانس خريد در اين حالت 76 درصد بيش‌تر بود. براي مشترياني كه دورتر بودند، اعلام يك روز زودتر بيش‌ترين اثربخشي را داشت كه در مقايسه با دو روز زودتر شانس خريد توسط مشتري را تا 71 درصد افزايش داد.



[1] ژنگ ‌فانگ، استاديار دانشگاه سيچوان، ژومينگ‌ لو، استاد و ميشل اندرو، دانشجوي دكتراي دانشگاه تمپل و چي ‌وي‌‌فانگ استاديار دانشگاه فوران هستند.

[2] . real-time





تمام حقوق مادي و معنوي مطالب اين سايت براي «سازمان مديريت فرا» محفوظ است
Powered By Azadi Network