سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

هیچ‏کس به‏تنهایی نمی‏تواند شرکت را به موفقیت برساند، اما هر فردی می‏تواند به شهرت آن لطمه بزند..(کوین بوئه)

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 

 
 

  عنوان مقاله : بحران نوآوری در شرکت‏های ایرانی

Article Title:
Author:
تعداد صفحات:

  خلاصه مقاله

با مدیران در سازمان‏های ایرانی

 

بحران نوآوری در شرکت‏های ایرانی

در فضای کسب‌و‌کار امروزی سازمان‌ها در راستای افزایش توان رقابت و بقای خود ناچار به توسعه ظرفیت‌های بروز خلاقیت و نوآوری هستند. از این رو یکی از مهم‏ترین دغدغه‏های سازمان‏ها بهبود نوآوری در سازمان است. متاسفانه پژوهش‌ها در این حوزه نشان می‌دهد که شرکت‌های ایرانی در موقعیتی بحرانی قرار دارند. فقر نوآوری و خلاقیت فردی و سازمانی در بسیاری از بخش‌ها و صنایع به‌وضوح قابل مشاهده است. علی‌رغم تلاش‌های صورت گرفته در خصوص تدوین نظام ملی نوآوری، به نظر مي‌رسد این‌چنین فعالیت‌ها نیز چندان مثمرثمر نبوده است.

نحوه و چگونگی افزایش نوآوری در سازمان نیز به مانند بسیاری دیگر از مباحث سازمانی و مدیریتی تابع نسخه و فرمول از پیش تعیین شده نمي‌باشد. از این رو در بخش «با مدیران» این شماره، نظر تعدادی از مدیران و صاحب‏نظران را از حوزه‏ها و صنایع مختلف جویا شدیم و از آن‏ها سوال کردیم که «با توجه به تجربیات شما، عوامل موثر در بحران عدم نوآوری در شركت‌هاي ایرانی کدام‏اند و چه راهکارهایی مي‌تواند به افزایش نوآوری کمک کند؟

صاحب نظران در این باره اظهار نظر میکنند که شما میتوانید در متن کامل مقاله مطالعه نمایید




تمام حقوق مادي و معنوي مطالب اين سايت براي «سازمان مديريت فرا» محفوظ است
Powered By Azadi Network