سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

علت آن‌که متولد شدیم و به این دنیا آمده‌ایم این است که اثری ماندگار و جاویدان از خود در دنیا بگذاریم..(استفان لاندین، هری پل، جان کریستنسن)

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 

 
 

  عنوان مقاله : شانس مجدد برای تاثیرگذاری مناسب

Article Title: A Second Chance to Make the Right Impression
Author:
تعداد صفحات:

  خلاصه مقاله

شانس مجدد برای تاثیرگذاری مناسب

A Second Chance to Make the Right Impression

نوشته هایدی گرانت‌هالوورسون

ترجمه سیده منصوره حسینی‌رباط

 

در بیش‌تر اوقات، ‌زمانی که فکر می‌کنیم در حال ارائه تصویر خاصی از خود به دیگران هستیم، آن‌ها ما را کاملا متفاوت می‌بینند. این حالت تا اندازه‌ای اتفاق می‌افتد، چون مردم تحت تاثیر سوگیری‌های گوناگون تمایل دارند ناآگاهانه و غیرارادی قضاوت‌هایی کنند. اما تحقیقات روانشناسان اجتماعی می‌تواند به ما در درک نقیصه‌های ادراک انسانی و اطمینان از این‌که منصفانه قضاوت شده‌ایم، کمک کند.

بر اساس نظر نویسنده، کسی که برای اولین بار شما را می‌بیند (یا بعدها شما را دوباره ارزیابی می‌کند) احتمالا به شما از طریق لنز‌های گوناگون نگاه می‌کند: لنز اعتماد، برای تصمیم این‌که شما دوست هستید یا دشمن؛ لنز قدرت، برای ارزیابی مفیدبودنتان؛ و لنز وجدان، برای تایید حس برتری.‌ هالوورسون روش‌های خاصی را نشان می‌دهد که با استفاده از این اطلاعات می‌توانید به بهترین شکل پیش بروید.

برای این‌که مورد اعتماد قرار گیرید، گر‌می ‌و شایستگی از خود بروز دهید. در هنگام رجوع به کسی با قدرت بیش‌تر، توانمندیتان را در دستیابی به اهداف وی نشان دهید و به‌طور مثبتی از طریق لنز وجدان شخص دیگری، افتاده و فروتن دیده شوید. اگر می‌خواهید بر تاثیر بدی غلبه کنید، می‌توانید این راهبردها را با موارد دیگری تکمیل کنید که باعث می‌شوند مردم تصوراتشان را نسبت به شما اصلاح کنند.

با تفکر راهبردی درباره این‌که چه‌طور تاثیراتمان را شکل ‌دهیم، نحوه بیان منظور خود و خوب دیده شدن را خیلی آسان‌تر خواهید یافت.





تمام حقوق مادي و معنوي مطالب اين سايت براي «سازمان مديريت فرا» محفوظ است
Powered By Azadi Network