سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

سالم ساختن سازمان مستلزم پای‌بندی فوق‌ العاده، جسارت و استقامت است..(پاتریک لنچیونی)

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 

 
 

  عنوان مقاله : الزام جدید فروش

Article Title: The New Sales Imperative
Author:
تعداد صفحات:

  خلاصه مقاله
الزام جدید فروش
The New Sales Imperative
Nicholas Toman/ Brent Adamson/ Cristina Gomez
نوشته نیکلاس تومان، برنت آدامسون و کریستینا گومز
ترجمه نازنین وارسته
افزودن بر اطلاعات تنها کار را دشوارتر می‌سازد.
مشتری‌های بی.تو.بی به‌شدت نامطمئن و مضطرب هستند. با حجم کم‌وبیش بی‌انتهای اطلاعات در دسترس مرتبط با راه‌حل‌ها و افزایش ذینفعان درگیر در هر خرید، مشتری‌ها اغلب سردرگم شده و بیش‌تر احساس فلج‌شدن می‌کنند تا توان‌افزودگی. راه‌حل تدوینی نویسندگان بر اساس همکاری با صدها سازمان فروش از سراسر جهان، رویکردی فعال، تجویزی و با دیدگاه به‌دست‌گرفتن کنترل است که موانع را از بین می‌برد و مشتریان را در مسیر تصمیم‌گیری راهنمایی ‌می‌کند. شرکت‌هایی که در فروش تجویزی خبره شده‌اند چند وجه‌مشترک دارند: تلاش می‌کنند «سفر» خرید مشتری‌ها را درک کنند؛ چالش‌های مشتریان را در هر مرحله خرید شناسایی‌ می‌کنند؛ به فروشنده‌های خود ابزار لازم را برای از بین‌بردن هر کدام از چالش‌ها می‌دهند و پیشرفت خرید مشتری را دنبال‌ می‌کنند تا بتوانند در روند آن دخالت کنند و آن ‌را در مسیر درست نگه ‌دارند.




تمام حقوق مادي و معنوي مطالب اين سايت براي «سازمان مديريت فرا» محفوظ است
Powered By Azadi Network