سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

برخی از کارشناسان معتقدند هر پیام دست‌کم باید شش بار شنیده شود تا مخاطب آن را پذیرفته و نهادینه کند..(پاتریک لنچیونی)

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 

 
 

  عنوان مقاله : «محصولی که به مردم اجازه می‌دهد به عادت‌هایشان بچسبند»

Article Title: “A Product That Lets People Hold on to Their Habits”
Author:
تعداد صفحات:

  خلاصه مقاله
«محصولی که به مردم اجازه می‌دهد به عادت‌هایشان بچسبند»
“A Product That Lets People Hold on to Their Habits”
گفت‌وگو با اسکات کوک، رییس و یکی از بنیانگذاران این‌توییت.
By David Champion
ترجمه سارا پنجی‌زاده   
 
عادات مصرف‌کنندگان در موفقیت شرکت شما چه نقشی داشته‌اند؟
ما پیش از خلق نخستین محصول خود به‌راستی به شیوه مواجهه مردم با مدیریت امور مالی شخصی‌شان توجه کردیم و واسط کاربر را به شکلی درآوردیم که از آن روال‌ها تقلید کند. کوییکن به‌گونه‌ای طراحی شد که شبیه یک دسته‌چک باشد. این شباهت فقط در ظاهرش نبود، واسط آن همانند ثبت چک عمل می‌کرد. برای مثال، درست مثل دفتر ثبت چک، شما تراکنش بعدی را در پایین قرار می‌دهید. هیچ کس دیگری چنین واسط آشنایی را ارائه نکرد.
در ضمن برای تقویت کاربردپذیری این محصول از عادات جاری افراد پیروی کردیم. در سال 1984 مردم قبوض را به وسیله چک پرداخت می‌کردند. بنابراین کاری کردیم که کوییکن بسیار ساده بتواند با چاپگر چک‌ها را چاپ کند. این‌کار امروز آسان به‌نظر می‌رسد، ولی در آن زمان، مردم از چاپگرهای قدیمی جوهرافشان اپسون استفاده می‌کردند که هم‌ترازکردن اطلاعات چک برای چاپ روی خطوط چک‌ها را بسیار دشوار می‌ساخت. در واقع یک روش تنظیم را ابداع کرده و به‌ثبت رساندیم تا چاپگرها را وادار کنیم این‌کار را به‌درستی انجام دهند. به‌ظاهر هیچ‌کس دیگری به چنین کاری فکر نکرده است.

متن کامل مصاحبه را در شماره 193 بخوانید




تمام حقوق مادي و معنوي مطالب اين سايت براي «سازمان مديريت فرا» محفوظ است
Powered By Azadi Network