سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

اگر می‏خواهید کنترل را به‏دست بگیرید باید در سه رفتار، روش متفاوتی در پیش گیرید: خودشناسی، برتری در وظایف حساس و نشان دادن قدرت رهبری و متانت..(رابرت کاپلان)

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 

 
 

  عنوان مقاله : مشارکت قدرت میان مدیر ارشد بازاریابی و مدیر ارشد فناوری اطلاعات

Article Title: The Power Partnership: CMO & CIO
Author:
تعداد صفحات:

  خلاصه مقاله
مشارکت قدرت میان مدیر ارشد بازاریابی و مدیر ارشد فناوری اطلاعات
The Power Partnership: CMO & CIO
Kimberly Whitler/ Eric Boyd/ Neil Morgan
نوشته کیمبرلی ویتلر، اریک بوید و نایل مورگان
ترجمه غزاله احمدزاده
شراکت قدرت
هم‌زمان با افزایش اهمیت فناوری دیجیتال در بازاریابی، مرز میان شغل مدیر ارشد بازاریابی و مدیر ارشد اطلاعات در حال از بین رفتن است. گرچه در گذشته این مدیران ارشد تمایل داشتند دنیا را متمایز از یک‌دیگر ببینند، اکنون باید در یک سطح جدید در کنار هم کار کنند. همان‌طور که تجربه ریل اینترتینمنت گروپ نشان می‌دهد، تعیین اهداف عملکردی مشترک ابزاری مهم برای ایجاد جرقه همکاری موثر میان این دو گروه است.




تمام حقوق مادي و معنوي مطالب اين سايت براي «سازمان مديريت فرا» محفوظ است
Powered By Azadi Network