سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

مدیران وقت ‌شناس و هدف‌مند می‌دانند کیستند، به کجا می‌روند و چه‌چیزی آن‌ها را در این سفر رهمنون است..(کن بلانچارد، استیو گاتری)

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 

 
 

  عنوان مقاله : سیر تکامل مدیر ارشد بازاریابی

Article Title: The Evolution of the CMO
Author:
تعداد صفحات:

  خلاصه مقاله
سیر  تکامل مدیر ارشد بازاریابی
The Evolution of the CMO
By Caren Fielt
نوشته کارن فلیت
ترجمه آزاده درگران

همان‌طور که ابزار و مجاری بازاریابی در طول دهه‌ها پیشرفت کرده، به همان اندازه نیز وضعیت و مسئولیت‌های مدیران ارشد بازاریابی زیادتر شده است.

دهه 1950 میلادی
بازاریابی به‌طور گسترده‌ای بر تولید تبلیغات تلویزیونی و چاپی برای فروش محصولات به مصرف‌کنندگان متمرکز است. جایگاه مدیران ارشد بازاریابی کم‌وبیش به‌طور انحصاری برای کالاهای مصرفی و صنعت خودرو به‌وجود می‌آید.

دهه 1960 میلادی
تبلیغات هنوز هم به‌طور مشخصی محدود به تلویزیون و مجاری چاپی است، اما با این تفاوت که از ادعاهای اغراق‌آمیز در حال فاصله گرفتن است و از تبلیغ تهاجمی محصولات دور می‌شود و به سمت ابداع رویکردهای خلاقانه و به‌یادماندنی پیش می‌رود. کمپین‌های تبلیغاتی برای خودشان قدرتی دارند...

مابقی دهه ها را در مجله 196 مطالعه نمایید




تمام حقوق مادي و معنوي مطالب اين سايت براي «سازمان مديريت فرا» محفوظ است
Powered By Azadi Network