سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

برای اکثر ما این که به چشم یک هنرمند به خود نگاه کنیم کاری بسیار دشوار است، اما حقیقت آن است که هریک از ما هنرمندی هستیم. با هر انتخاب، هر‌ روز، کار هنری منحصر به‌فردی خلق می‌کنیم..(استفان لاندین، هری پل، جان کریستنسن)

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 

 
 

  عنوان مقاله : سیر تکامل مدیر ارشد بازاریابی

Article Title: The Evolution of the CMO
Author:
تعداد صفحات:

  خلاصه مقاله
سیر  تکامل مدیر ارشد بازاریابی
The Evolution of the CMO
By Caren Fielt
نوشته کارن فلیت
ترجمه آزاده درگران

همان‌طور که ابزار و مجاری بازاریابی در طول دهه‌ها پیشرفت کرده، به همان اندازه نیز وضعیت و مسئولیت‌های مدیران ارشد بازاریابی زیادتر شده است.

دهه 1950 میلادی
بازاریابی به‌طور گسترده‌ای بر تولید تبلیغات تلویزیونی و چاپی برای فروش محصولات به مصرف‌کنندگان متمرکز است. جایگاه مدیران ارشد بازاریابی کم‌وبیش به‌طور انحصاری برای کالاهای مصرفی و صنعت خودرو به‌وجود می‌آید.

دهه 1960 میلادی
تبلیغات هنوز هم به‌طور مشخصی محدود به تلویزیون و مجاری چاپی است، اما با این تفاوت که از ادعاهای اغراق‌آمیز در حال فاصله گرفتن است و از تبلیغ تهاجمی محصولات دور می‌شود و به سمت ابداع رویکردهای خلاقانه و به‌یادماندنی پیش می‌رود. کمپین‌های تبلیغاتی برای خودشان قدرتی دارند...

مابقی دهه ها را در مجله 196 مطالعه نمایید




تمام حقوق مادي و معنوي مطالب اين سايت براي «سازمان مديريت فرا» محفوظ است
Powered By Azadi Network