سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

نخستین گام این است که بپذیریم سالم ساختن سازمان، مثل بسیاری دیگر از جنبه‌های موفقیت، در عالم نظر ساده، اما در عمل دشوار است..(پاتریک لنچیونی)

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 

 
 

  عنوان مقاله : ایجاد یک شرکت قدرتمند تجارت الکترونیک در خاورمیانه

Article Title: Souq.com’s CEO on Building an E-Commerce Powerhouse in the Middle East
Author:
تعداد صفحات:

  خلاصه مقاله
ایجاد یک شرکت قدرتمند تجارت الکترونیک در خاورمیانه Souq.com’s CEO on Building an E-Commerce Powerhouse in the Middle East Ronaldo Mouchawar نوشته رونالدو موچ‌وار ترجمه نگين اعرابي دهج در سال 2005، زمانی که سوق.کام تاسیس شد، خاورمیانه ظرفیت زیادی برای تجارت الکترونیک داشت: جمعیتی بیش از 350‌میلیون نفر که سن نیمی از آن‌ها کم‌تر از 25 سال بود. اما کشورهای منطقه از نظر قوانین و مقررات گمرک، لجستیک و زیرساخت پرداخت بسیار متفاوت بودند. موچ‌وار شرح می‌دهد که سوق چگونه تنها از طریق روش‌های پرداخت جایگزین و مدیریت توزیع، از یک وب‌سایت حراج به یک کسب‌وکار فقط بی.تو.سی تبدیل شد، آن هم در منطقه‌ای که در آن سیستم‌های لجستیک هنوز در حال تکامل بودند. امروزه سوق با فعالیت در هفت ‌کشور و با بیش از 135‌میلیون نفر مخاطب، بزرگ‌ترین ارائه‌دهنده تجارت الکترونیک در خاورمیانه است و به‌تازگی توسط آمازون تملک شده است.




تمام حقوق مادي و معنوي مطالب اين سايت براي «سازمان مديريت فرا» محفوظ است
Powered By Azadi Network