سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

نخستین گام این است که بپذیریم سالم ساختن سازمان، مثل بسیاری دیگر از جنبه‌های موفقیت، در عالم نظر ساده، اما در عمل دشوار است..(پاتریک لنچیونی)

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 

 
 

  عنوان مقاله : قدرت شگفت‎انگیز آزمایش‌های برخط

Article Title: The Surprising Power of Online Experiments
Author:
تعداد صفحات:

  خلاصه مقاله
قدرت شگفت‎انگیز آزمایش‌های برخط The Surprising Power of Online Experiments Ron Kohavi/ Stefan Thomke نوشته ران کوهاوی و استفان تامک ترجمه سعیده رجائی‌هرندی در دنیای سریع دیجیتال، حتا کارشناسان نیز کار دشواری برای ارزیابی ایده‌های جدید دارند. به‌عنوان نمونه، در مرورگر بینگ یک تغییر کوچک در عنوان که توسط کارمندی پیشنهاد شد، کم‌اهمیت تلقی شد و ماه‌ها به تعویق افتاد تا زمانی ‌که یک مهندس تصمیم به انجام آزمایش کنترل‌شده سریع برخط (آزمایش الف/ب) گرفت. آزمایش‌ نشان داد این تغییر به‌طور شگفت‌انگیزی درآمد را تا دوازده درصد افزایش می‌دهد. در پایان، این بهترین ایده درآمدزایی (به ارزش صدمیلیون دلار) شد که بینگ تا آن زمان داشت. کوهاوی، رییس تیم تجزیه‎وتحلیل و آزمایش مایکروسافت و توماک، استاد هاروارد می‌گویند، این تجربه نشان می‌دهد چرا به‌کارگیری رویکرد «آزمایش درباره همه‌چیز» مهم است. در این مقاله، آن‌ها چگونگی طراحی و اجرای صحیح الف/ب و دیگر آزمایش‌های کنترل‌شده، اطمینان از صحت آن‌ها، تفسیر نتایج و جلوگیری از مشکلات را شرح می‌دهند. آن‌ها استدلال می‌کنند اگر شرکتی زیرساخت و نرم‌افزار مناسب را فراهم سازد، قادر به ارزیابی ایده‌ها نه‌تنها برای بهبود وب‌سایت‌ها، بلکه برای مد‌ل‌های کسب‌وکاری جدید، محصولات، راهبردها و کمپین‌های بازاریابی، همگی به‌نسبت ارزان، خواهد بود. این به پیداکردن مسیر درست پیش‌رو کمک می‌کند، به‌ویژه هنگامی‌ که پاسخ‌ها مشخص نیستند و افراد عقاید متناقض دارند.




تمام حقوق مادي و معنوي مطالب اين سايت براي «سازمان مديريت فرا» محفوظ است
Powered By Azadi Network