سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

در سازمان سالم، هیچ‌کس ترفیع نمی‌گیرد مگر آن‌که نمودار و مظهر ارزش‌های رفتاری سازمان باشد..(پاتریک لنچیونی)

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 

 
 

  عنوان مقاله : نوع‌‌‌‌‌دوستی متهورانه

Article Title: Audacious Philanthropy
Author:
تعداد صفحات:

  خلاصه مقاله
نوع‌‌‌‌‌دوستی متهورانه Audacious Philanthropy Susan Wolf Ditkoff/ Abe Grindle نوشته سوزان ولف‌دیتکوف و آبه گریندل ترجمه دکتر مهسا علیخانی خیران خصوصی کمک به‌سزایی در ایجاد و شکل‌‌‌‌‌گیری بعضی از مهم‌‌‌‌‌ترین داستان‌‌‌‌‌های موفق با تاثیرگذاری بالای اجتماعی در قرن گذشته داشته‌‌‌‌‌اند: ریشه‌کن‌شدن کامل فلج اطفال در سطح جهانی، پایان‌دادن به نظام آپارتاید در آفریقای‌جنوبی و راه‌‌‌‌‌اندازی خدمات اورژانس 911 در آمریکا. این تلاش‌‌‌‌‌ها زندگی میلیون‌‌‌‌‌ها انسان را تغییر داده یا جان میلیون‌‌‌‌‌ها انسان را نجات داده است. با آن‌‌‌‌‌که امروز ما تمام داستان این کارها را می‌‌‌‌‌دانیم، اما این موضوع چیزی از ارزش آن‌‌‌‌‌ها نمی‌‌‌‌‌کاهد. امروزه خیران به‌دنبال دستیابی به نتایجی مشابه هستند، اما با وجود این‌‌‌‌‌که مبالغ بسیار هنگفتی صرف می‌‌‌‌‌کنند، اما بسیاری، نتایجی که تغییرات بزرگی ایجاد کنند به‌دست نمی‌‌‌‌‌آورند. بررسی پانزده ابتکار بزرگ در این زمینه از دسترسی گسترده به خدمات درمانی و بهداشتی برای بیماران با بیماری‌های لاعلاج تا استفاده گسترده از بسته‌های درمان مرگ‌و‌میرهای ناشی از بیماری‌های اسهالی در کودکان بنگلادشی، پنج عامل مشترک را که می‌‌‌‌‌تواند به خیران در دستیابی به نتایج بزرگ‌ و ‌عظیم کمک کند، آشکار می‌‌‌‌‌سازد. این ابتکارها درک مشترکی از مسئله ایجاد می‌کردند، عناصر کلیدی با قابلیت و شایستگی برنده‌شدن تعیین می‌کردند، رویکردهایی را طراحی می‌کردند که در مقیاس‌های بزرگ کاربردی بودند، ایجاد تقاضا می‌کردند و از تغییر در روش‌‌‌‌‌های خود استقبال می‌کردند.




تمام حقوق مادي و معنوي مطالب اين سايت براي «سازمان مديريت فرا» محفوظ است
Powered By Azadi Network