سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

تخریب اعتماد می‏تواند در یک آن رخ دهد؛ در حالی که اعتمادسازی دوباره، گاه یک هزاره به درازا می کشد..(روزابت کانتر)

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 

 
 

  عنوان مقاله : بازاریابی در سازمان‌های ایراني:تحولات گذشته و چشم‌انداز آینده

Article Title:
Author:
تعداد صفحات:

  خلاصه مقاله
بازاریابی در سازمان‌های ایراني: تحولات گذشته و چشم‌انداز آینده نوشته علی عیاری بازاریابی نظیر سایر علوم بین رشته‌ای به‌شدت تحت‌تاثیر تغییرات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، قانونی، سیاسی و تکنولوژیک است. هرگونه تغییر در محیط کاربرد بازاریابی در بنگاه‏های اقتصادی و میزان تاثیرگذاری آن را تغییر می‌دهد. کشور در ربع قرن گذشته از مراحل و فضاهای مختلفی عبور کرد و موجب شد نقش، جایگاه و حتا انتظارات از بازاریابی تغییر کند. از آن‌جا که تنها اصل ثابت در دنیا تغییر است، لذا نقش بازاریابی در شرکت‌های ایرانی در آینده هم دچار تحول خواهد شد. این نوشتار به گذشته‌، حال و آینده بازاریابی در ایران مي پردازد.




تمام حقوق مادي و معنوي مطالب اين سايت براي «سازمان مديريت فرا» محفوظ است
Powered By Azadi Network