سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

لازم نیست بُردِ یک‌سو، به هزینه باخت دیگران به‌دست آید..(روزابت کانتر)

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 

 
 

  عنوان مقاله : کسب‌و‌کار و بازاریابی ارزش‌آفرین

Article Title:
Author:
تعداد صفحات:

  خلاصه مقاله
کسب‌و‌کار و بازاریابی ارزش‌آفرین نوشته دکتر احمد روستا کسب‌و‌کار و بازاریابی ارزش‌آفرین رویکردی رقابتی و مبتنی بر «بازارگرايی، مشتری‌مداری و ارزش‌محوری» است که مهم‌ترین اهداف آن «رضایت، موفقیت، سرتری، پایداری و پشتیبانی اجتماعی» از طریق ارزش‌آفرینی و ارزش‌افزايی پویا و پایدار است. ارزش دارای انواع و ابعاد گوناگونی است که هیچ‌گاه کامل و ثابت نیست و به همین دلیل کسب‌و‌کار و بازاریابی ارزش‌آفرین رویکردی مبتنی بر فنون و مهارت‌ها، ابزارها، راهکارها، فرایندها، فعالیت‌های پویا و متنوع است. اين مقاله ضمن تبيين اهداف، به تشريح اركان اصلي كسب و كار و بازاريابي ارزش‌آفرين شامل كشف ارزش‌ها، خلق ارزش، عرضه ارزش، گزينه‌‌هاي ارزشي، و بهبود و تقويت ارزش مي‌پردازد.




تمام حقوق مادي و معنوي مطالب اين سايت براي «سازمان مديريت فرا» محفوظ است
Powered By Azadi Network