سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

فرآیند دیدن- حس کردن- متحول شدن، بسی نیرومند‌تر از فرآیند تحلیل- تفکر- تحول است..(جان کاتر- دان کوهن)

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 

 
 

  عنوان مقاله : اندازه‌گیری تاثیر ایده‌ها

Article Title: AEI’s President on Measuring the Impact of Ideas
Author:
تعداد صفحات:

  خلاصه مقاله
اندازه‌گیری تاثیر ایده‌ها
AEI’s President on Measuring the Impact of Ideas
Arthur Brooks
نوشته آرتور بروکس
ترجمه کاوه گنجه

پس از رکود عظیم اقتصادی، اتاق‌فکر امریکن‌اینترپرایز، باید خیلی جدی‌تر حتا برای کسب یک دلار به رقابت می‌پرداخت، آرتور بروکس و همکارانش تصمیم گرفتند تاثیر واقعی این موسسه را به نسلی از خیرین شیفته آمار و ارقام نشان دهند.
محصول امریکن‌اینترپرایز بسیار سرراست است: کتاب‌ها، مقالات پژوهشی، مقاله‌های فکری، حضور رسانه‌ای و غیره. سنجش اثرگذاری این موسسه به معنای اندازه‌گیری جایگاه رقابتی آن در بازار ایده‌ها است.
بروکس دو مورد از معیارهای مالی امریکن اینترپرایز را شرح می دهد: چه تعداد مقاله‌های فکری توسط محققان آن در نشریه‌های برجسته منتشر می‌شود و این‌که چند وقت یک‌بار از پژوهشگران آن جهت شهادت در کمیته‌های کنگره دعوت می‌شود. در مقایسه با چهار رقیب اصلی، امریکن‌اینترپرایز می‌تواند مدعی انتشار 36 درصد مقاله‌های فکری بین سال‌های 2015 تا 2017 و نیز بیش‌ترین فراخوان در طول سال‌های 2009 تا 2017 برای اعلام‌نظر در کنگره با فاصله زیادی از رقبا شود.




تمام حقوق مادي و معنوي مطالب اين سايت براي «سازمان مديريت فرا» محفوظ است
Powered By Azadi Network