سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

مدیران عاملی که تعهد کارکنان را امری بدیهی می‏انگارند، بنیان سازمان را به‏مخاطره می‏اندازند..(راسل آیزنستات)

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 

 
 

  عنوان مقاله : عناصر ارزش تراکنش‌های شرکتی

Article Title: The B2B Elements of Value
Author:
تعداد صفحات:

  خلاصه مقاله
عناصر ارزش تراکنش‌های شرکتی
The B2B Elements of Value
Eric Almquist/ Jamie Cleghorn/ Lori Sherer
نوشته اریک آلمکوییست، ژمی‌کلگ‌هورن و لوری شیرر
ترجمه آزاده درگران
نبرد برای متمایزسازی در حال جابه‌جایی است.
همان‌طور که محصولات بی.تو.بی عمومی‌تر (بدون شناسه) می‌شوند، ملاحظات ذهنی و گاهی کاملا شخصی، مشتریان شرکتی در امر خرید به‌طور روزافزونی اهمیت می‌یابد. برای کشف آن‌چه برای خریداران شرکتی بیش‌ترین اهمیت را داراست، شرکت مشاوره بِین، تعداد زیادی مطالعات کمی ‌و کیفی مشتریان را تجزیه‌وتحلیل کرده است. در نتیجه، چهل عنصر مجزای ارزش شناسایی و در پنج گروه کلی تقسیم شد: عناصر کلیدی، عناصر عملیاتی، عناصر مرتبط با آسان‌سازی انجام ‌کسب‌وکار، عناصر فردی و عناصر الهام‌بخش. این عناصر طیفی از بسیار عینی (برای مثال، آن‌هایی که مربوط به قیمت‌گذاری و مشخصات فنی هستند) تا ‌بیش‌تر ذهنی (مانند کاهش اضطراب و افزایش وجهه خریداران) را دربر می‌گیرد. درک این طیف کامل از ملاحظات منطقی و عاطفی و متناسب‌سازی پیشگذارد ارزش خود با آن‌چه مشتری ارج می‌نهد، برای اجتناب از دام رقابت مبتنی بر صرف قیمت بسیار حیاتی است.




تمام حقوق مادي و معنوي مطالب اين سايت براي «سازمان مديريت فرا» محفوظ است
Powered By Azadi Network