سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

ما باید یکدیگر را پیوسته هشدار دهیم تا به‏جای خدمت به مردم مانند انگلی در دام رسیدگی به خویش نیفتیم..(گزنفون)

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 

 
 

  عنوان مقاله : جنبه مثبت به دست آوردن مشتری از طریق ارجاع

Article Title: The Upside to Gaining Customers Via Referral
Author:
تعداد صفحات:

  خلاصه مقاله
جنبه مثبت به دست آوردن مشتری از طریق ارجاع
The Upside to Gaining Customers Via Referral
ترجمه دکتر مهسان زارع
شرکت‌ها از جذب مشتری جدید با ارجاع توسط مشتریان فعلی به یک دلیل واضح نفع می‌برند: در میان برخی مزایای دیگر، این روش جذب مشتری هزینه‌های بازاریابی را کاهش می‌دهد. نتایج یک پژوهش اخیر نشان داده‌اند که مشتریان به‌دست‌آمده از این روش، حاشیه سود و نرخ نگهداشت بیش‌تری نسبت به دیگران دارند که به بیش ‌از 25 درصد بهبود در ارزش طول عمر مشتری منجر می‌شود. فعالان عرصه بازاریابی معتقد هستند که مشتری‌های ارجاع شده به دو دلیل مشتریان بهتری نسبت به دیگران هستند: آن‌ها با محصولات و خدمات شرکت تطابق بهتری دارند (چرا که فردی که شخص را ارجاع می‌دهد هم شرکت و هم فرد ارجاع‌شده را می‌شناسد)، هم‌چنین یک دوست می‌تواند به دیگری در درک و استفاده از خدمات و محصولات کمک کند. اما تاکنون کسی این موارد را مورد بررسی قرار نداده است.




تمام حقوق مادي و معنوي مطالب اين سايت براي «سازمان مديريت فرا» محفوظ است
Powered By Azadi Network