سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

برای دست یافتن به پیروزی‌های بزرگ باید گام‌های بزرگ برداشت..(جان کاتر- دان کوهن)

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 

 
 

  عنوان مقاله : پالایش یک فرهنگ مسموم

Article Title: Traeger’s CEO on Cleaning Up a Toxic Culture
Author:
تعداد صفحات:

  خلاصه مقاله
پالایش یک فرهنگ مسموم
Traeger’s CEO on Cleaning Up a Toxic Culture
 Jeremy Andrus
نوشته جرمی ‌اندروز
ترجمه هما رباب‏اسمعیلی
در یکی از روزهای اکتبر 2014، وقتی نویسنده مقاله سر کار رفت، یکی از کامیون‌های بزرگ شرکتش را در پارکینگ در آتش یافت، آن‌چه بدیهی بود این بود که آتش‌سوزی عمدی بود و نشانی از مشکلی ویرانگر داشت: فرهنگ سمی ‌در شرکت تراگر شکل گرفته بود که شامل عدم‌اعتماد، نگرش‌های منفی و امتناع از همکاری بود. در اوایل دوران ریاست، وقتی اطلاعات می‌خواست، کارمندان اعتنا نمی‌کردند، یا به‌سادگی از همکاری با یکدیگر روی یک پروژه امتناع می‌ورزیدند. یک بار که به بازدید از دفتر مرکزی رفته بود، مدیر مالی گفته بود نمی‌تواند زمانی را برای ملاقات با مدیرعامل جدید اختصاص دهد. گرچه سهام‌دار عمده، هیچ نقش عملیاتی نداشت، اما بارها در طول روز، با همه افراد در همه سطوح شرکت گفت‌وگو می‏کرد. رفتار او تهاجمی ‌و سوء‌استفاده‌گرایانه بود. کارمندان از او می‌ترسیدند، ولی به‌گونه‌ای رفتار می‌کردند گویی او مسئول امور است.
بعد از آتش‌سوزی کامیون، اندرو به این نتیجه رسید که باید از ابتدا شروع کند. او سهم سهام‌دار عمده را خرید، دفتر مرکزی را از اورگان به یوتا منتقل کرد، بادقت کارمندانش را انتخاب و تلاش کرد محیطی وفادار به شناسه (برند) ایجاد کند و انجمنی از هواداران و افراد تاثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی و دنیای واقعی ایجاد کرد.
استراتژی، بازاریابی و خط محصول شرکت بازسازی شد و تنها ظرف پنج سال، فروش از هفتادمیلیون دلار به چهارصدمیلیون دلار رشد کرد.




تمام حقوق مادي و معنوي مطالب اين سايت براي «سازمان مديريت فرا» محفوظ است
Powered By Azadi Network