سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

امروز نسلی را مدیریت می‏کنیم که بیش‏تر متکی به رویاهایش زندگی می‏کند تا حافظه‏اش..(فریبا لطیفی)

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 

 
 

  عنوان مقاله : شفافیت عملیاتی

Article Title: Operational Transparency
Author:
تعداد صفحات:

  خلاصه مقاله
شفافیت عملیاتی
Operational Transparency
 Ryan Buell
نوشته رایان بوئل
ترجمه سعیده رجائی‌هرندی
خرد متعارف می‎گوید یک عملیات با ارتباط بیش‌تر با مشتریان خود، کارایی کم‌تری خواهد داشت. اما هنگامی ‌که مشتریان از عملیات جدا می‎شوند، احتمال کم‌تری وجود دارد کارهایی را که در پشت صحنه انجام می‌شوند به‌طور کامل درک و قدردانی کنند. در نتیجه، ارزش کم‌تری برای محصول یا خدمات ارائه شده قائل می‌شوند.
برای حل این مشکل، مدیران باید شفافیت عملیاتی، طراحی آگاهانه پنجره‌هایی به داخل و خارج از عملیات سازمان را برای کمک به درک و قدردانی مشتریان از ارزش‌افزوده عملیات امتحان کنند.
مشاهده کارهای پنهانی که به‌خاطر مشتریان انجام می‌شود، آن‌ها را راضی‎تر، مایل‎تر به پرداخت و وفادارتر می‎کند. همچنین می‌تواند کارکنان را با نشان دادن این‌که به‎خوبی به مشتریان خود خدمات‎رسانی می‎کنند، راضی‌تر کند. با این حال، مدیران باید از شرایط خاصی که شفافیت ممکن است نتیجه معکوس داشته باشد، آگاه باشند.




تمام حقوق مادي و معنوي مطالب اين سايت براي «سازمان مديريت فرا» محفوظ است
Powered By Azadi Network