سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

وقتی کارکنان احساس کنند نمی‏توانند درباره شکست‏های کوچک حرفی بزنند، سازمانشان با ریسک‏ها و شکست‏های بزرگ‏تری مواجه خواهد شد..(راسل آیزنستات)

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 

 
 

  عنوان مقاله : هدف را در قلب استراتژی قرار دهید

Article Title: Put Purpose at the Core of Your Strategy
Author:
تعداد صفحات:

  خلاصه مقاله
هدف را در قلب استراتژی قرار دهید
Put Purpose at the Core of Your Strategy
Thomas Malnight/ Ivy Buche/ Charles Dhanaraj
نوشته توماس مال‌نایت، ایو بوچه و چارلز جاناراج
ترجمه دکتر کمیل رودی
هشت سال پیش، مال‌نایت، بوچه و جاناراج مطالعه‌ای را درباره رشد بالا در شرکت‌ها برای بررسی سه استراتژی شناخته‌شده ترتیب دادند: خلق بازاری جدید، پاسخ به نیازهای گسترده‌تر ذینفعان و در آخر، بازنویسی قواعد کسب‌وکار. برای آن‌ها یافتن چهارمین محرک شگفت‌آور بود. محرکی که اصلا بدان توجه نکرده بودند: هدف.
مدت‌های مدیدی است شرکت‌ها هدف را وارد کاری که انجام می‌دهند ساخته‌اند، اما معمولا فراتر از کار به‌عنوان شیوه‌ای برای تبیین نوع کار به جامعه نیز استفاده می‌شود. در مقابل، در این مطالعه، شرکت‌های دارای رشد بالا، هدف را در مرکز راهبرد خود قرار داده بودند و از آن برای بازتعریف زمین بازی و شکل‌دهی دوباره به پیشگذارد ارزش استفاده می‌کردند. برای نمونه، هدف شرکت غذای حیوانات خانگی، مارسپت‌کر (دنیایی بهتر برای حیوانات خانگی) قلمرو آن را از غذای حیوانات خانگی به اکوسیستم بزرگ‌تر سلامت حیوانات خانگی وسعت داد. هدف شرکت سکوریتاس («یاری به جامعه‌ای امن») آن را به بازطراحی پیشنهادی هدایت کرد که نه‌تنها محافظت فیزیکی که خدمات الکترونیک و راه‌حل‌های پیشگیرانه را نیز دربرمی‌گرفت.
این مقاله توضیح می‌دهد چگونه مدیران هدف را در سازمان توسعه داده و پیاده سازند. به‌علاوه، فوایدی را نشان می‌دهد که به احتمال زیاد آن‌ها با انجام این‌کار خواهند دید: سازمانی متحدتر، ذینفعانی برانگیخته‌تر، اثرگذاری گسترده‌تر و رشد سودآور بیش‌تر.




تمام حقوق مادي و معنوي مطالب اين سايت براي «سازمان مديريت فرا» محفوظ است
Powered By Azadi Network