سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

وقتی کارکنان احساس کنند نمی‏توانند درباره شکست‏های کوچک حرفی بزنند، سازمانشان با ریسک‏ها و شکست‏های بزرگ‏تری مواجه خواهد شد..(راسل آیزنستات)

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 

 
 

  عنوان مقاله : مساله غامض بازار جدید

Article Title: The New-Market Conundrum
Author:
تعداد صفحات:

  خلاصه مقاله
مساله غامض بازار جدید
The New-Market Conundrum
در صنایع در حال ظهور، قواعد معمول استراتژی کاربرد ندارند.
 Rory McDonald/ Kathleen Eisenhardt
نوشته روری مکدونالد و کاتلین آیزنهارت
ترجمه دکتر مهسان زارع
بازارهای جدید مانند کرم ‏چاله‏ های علمی‏ تخیلی هستند که در آن‏ها قواعد متعارف زمان و مکان کاربرد ندارند. هنگامی ‏که یک بازار به ‏تازگی ایجاد می‏شود، نیروهای رقابتی به‏ صورت دائم در حال تغییر هستند، معلوم نیست مشتریان واقعی چه کسانی هستند و استراتژی‏ های مرسوم سنتی منطقی به‏ نظر نمی‏رسند. چگونه می‏توان در این محیط پیوسته در حال تغییر به موفقیت رسید؟
در طی دو سال گذشته، دو استاد مدرسه ‏کسب‏ وکار با کارآفرینان و نوآوران شرکت‏ها در رشته‏ های جدید مانند ژنتیک، واقعیت افزوده و فینتک مصاحبه کرده اند. آن‏ها دریافتند موفق‏ ترین شرکت‏ها از روشی به نام بازی موازی استفاده می‏کنند و جهان را مانند کودکان کشف و آزمایش می‏کنند. به جای ‏این‏که بر تمایز ‏کسب ‏وکارهایشان تمرکز کنند، آن‏چه دیگران در صنعت انجام می‏دهند را رصد می‏کنند و از ایده‏ های آن‏ها اقتباس می‏کنند. بعد از آزمایش‏های بی‏وقفه، به یک چارچوب خاص برای خلق ارزش متعهد می‏مانند. اما به جای ‏این‏که به ‏سرعت شروع به بهینه‏ سازی آن کنند، آن را با به حال خود باقی می‏گذارند و مکث و نظاره می‏کنند و منتظر می‏مانند. در عین این‏که بینش‏های پیش‏آمده را جمع‏ آوری می‏کنند و بازار شروع به استقرار می‏کند، مدل ‏کسب‏ وکار خود را ذره ‏ذره اصلاح می‏کنند.




تمام حقوق مادي و معنوي مطالب اين سايت براي «سازمان مديريت فرا» محفوظ است
Powered By Azadi Network