سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

مسئولیت پذیرفتنی است نه واگذار کردنی، چون یک تعهد درونی است..(دکتر کورتیس کوک)

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 

 
 

  عنوان مقاله : تحول دیجیتال اکتشاف‌محور

Article Title: Discovery Driven Digital Transformation
Author:
تعداد صفحات:

  خلاصه مقاله
تحول دیجیتال اکتشاف‌محور
Discovery Driven Digital Transformation
 Rita Mcgrath/ Ryan Mcmanus
نوشته ریتا مک‌گراث و رایان مک‌مانوس
ترجمه سعیده رجائی‌هرندی
تهدید عظیم ناشی از فناوری‌ها و مدل‌های دیجیتال، بسیاری از شرکت‌های جاافتاده را به وحشت می‌اندازد. در پاسخ، آن‌ها اغلب حرکات بزرگ و حیاتی را انجام می‌دهند که به‌سختی شکست می‌خورند. مک گراث و مک‌مانوس می‌گویند، «داشتن رویکرد تدریجی به تحول دیجیتال بسیار عاقلانه‌تر است.» با تكيه بر تكنيك برنامه‌ريزي اکتشاف‌محور که مک‌گراث در سال 1990 به توسعه آن کمک کرد، این دو به مدیران شرکت‌های سنتی توصیه می‌کنند کارها را به‌صورت گام‌به‌گام انجام دهند. به‌جای تلاش بر محور همه یا هیچ، حاکمان بازار باید از منابع و دانش خود بیش‌تر بهره‌برداری کنند و مجموعه‌ای از ایده‌ها را در یک زمان مورد بررسی قرار دهند. آن‌ها می‌توانند با یافتن مداوم راه‌هایی برای حل مشکلات فناوری دیجیتال، آزمون و پالایش فرضیه‌ها در مورد آن‌چه موثر است، دریافت اطلاعات جدید و کمینه‌سازی خطرات، مسیر خود را به‌تدریج به سمت پاسخ دیجیتال موثر فرا گیرند.
راهبرد شرکت بست‌بای را برای ضربه زدن به آمازون در نظر گیرید. بست‌بای فرایندهای خود را به‌گونه‌ای تنظیم کرد که بتواند هزینه‌ها را کاهش دهد و قیمت‌ها را همسان کند و با امکانپذیر کردن سفارش‌های برخط (اجتناب از دردسرهای تحویل) فروشگاه‌های خود را به دارایی درآمدزا تبدیل کرد. صورتحساب هزینه فروشگاه‌های کوچک در بازارهای خود را صادر کرد؛ و کارکنانی از مشاوران فناوری را برای تقویت روابط مشتری به‌وجود آورد.




تمام حقوق مادي و معنوي مطالب اين سايت براي «سازمان مديريت فرا» محفوظ است
Powered By Azadi Network