سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

می‌توانید روش انجام دادن کارتان را انتخاب کنید، حتی اگر حق انتخاب نوع کار را نداشته باشید..(استفان لاندین، هری پل، جان کریستنسن)

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 

 
 

  عنوان مقاله : رسالت صنعت بازاریابی

Article Title: Marketing Meets Mission
Author:
تعداد صفحات:

  خلاصه مقاله
رسالت صنعت بازاریابی
Marketing Meets Mission
‏‏‏ یادگیری از شناسه‏‏‏ هایی که به چالش‏‏‏ های جهانی بهداشت پرداختند.
 Myriam Sidibe
نوشته میریام سیدایب
ترجمه فریبا یاوری
بسیاری از مشکلات جهانی بهداشت با مجاب‏‏‏ کردن مردم به تغییر رفتار قابل‏‏‏ پیشگیری هستند و این کاری است که بازاریابان در آن خبره‏‏‏ اند. به‏‏‏ گفته سیدایب، نخستین مدیر رسالت اجتماعی شرکت یونیلیور، شناسه ‏‏‏‏‏‏ها به همین دلیل نقش حیاتی در رویارویی با این چالش‏‏‏ ها دارند. وی در این مقاله یک چارچوب پنج‏‏‏ بخشی موفقیت را به هر شناسه‏‏‏ ای‏‏‏ که می‏‏‏خواهد به هدفی اجتماعی دست یابد معرفی می‏‏‏کند: برانگیختن افراد به تغییر رفتار؛ جلب پشتیبانی داخلی؛ سنجش عملکرد در سطوح مختلف؛ مشارکت با دولت‏‏‏ ها، سازمان‏‏‏ های مردم‏‏‏ نهاد و شرکت‏‏‏ های دیگر؛ و برانگیختن جنبشی گسترده ‏‏‏تر. این رویکرد به محصولات لایف‏‏‏بوی و نور شرکت یونیلیور امکان داد قدم‏‏‏ های مهمی‏‏‏ در جهت کاهش بیماری و فقر غذایی کشورهای در حال پیشرفت بردارند و هم‏‏‏زمان بتوانند رشد کنند،‏‏‏ نمایه خود را ارتقا بخشند و توانست به شناسه ‏‏‏های دیگر مانند بلک‏‏‏ لیبل از شرکت کارلینگ کمک کند به مبارزه با خشونت خانگی بپردازند.




تمام حقوق مادي و معنوي مطالب اين سايت براي «سازمان مديريت فرا» محفوظ است
Powered By Azadi Network