سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

در محیط کارتان از رنگ‌ها بیش‌تر استفاده کنید و روح و انرژی را از طریق رنگ‌ها به محیط کار خود به ارمغان آورید..(استفان لاندین، هری پل، جان کریستنسن)

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 



 
 

  عنوان مقاله : تصمیم‌های ‌مدیران‌عامل در حوزه فروش

Article Title: When CEOs Make Sales Calls
Author:
تعداد صفحات:

  خلاصه مقاله
تصمیم‌های ‌مدیران‌عامل در حوزه فروش When CEOs Make Sales Calls Noel Capon/ Christoph Senn نوشته نوئل کاپون و کریستف شن ترجمه کاوه گنجه بسیاری از مدیران ارشد در شرکت‌های تامین‌کننده میان‌سازمانی، وقت‌گذرانی با مشتریان را راهی برای همگامی با بازار و بخشی از شغل خود می‌دانند. اما نتایج تعاملات آن‌ها بسیار متفاوت است. آن‌ها می‌توانند درآمد را افزایش دهند و روابط را تقویت کنند یا به روابط آسیب بزنند و حتی از بین ببرند. این مقاله به توصیف پنج نقش متمایز توسط مدیران ارشد در ارتباط با مشتریان استراتژیک (واگذارنده، دردسرساز، اجتماعی، معامله‌گر و قهرمان رشد) می‌پردازد و مزایا و ریسک‌های هر یک را بررسی می‌کند. نویسندگان معتقد هستند مشتری‌مداری بیش‌تر نباید در نظر مدیران ارشد به‌عنوان پروژه‌ای برای انجام شدن باشد، بلکه بخشی ضروری در فرایند رشد و محرکی اساسی برای موفقیت است.




تمام حقوق مادي و معنوي مطالب اين سايت براي «سازمان مديريت فرا» محفوظ است
Powered By Azadi Network