سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

وقتی کارکنان احساس کنند نمی‏توانند درباره شکست‏های کوچک حرفی بزنند، سازمانشان با ریسک‏ها و شکست‏های بزرگ‏تری مواجه خواهد شد..(راسل آیزنستات)

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 



 
 

  عنوان مقاله : چگونه از فروش محصول به فروش خدمات چرخش کنیم

Article Title: How to Shift from Selling Products to Selling Services
Author:
تعداد صفحات:

  خلاصه مقاله
چگونه از فروش محصول به فروش خدمات چرخش کنیم How to Shift from Selling Products to Selling Services Doug Chung نوشته داگ چانگ ترجمه سارا مرآتی‏ تا همین چند سال پیش، اکثر شرکت‏های ‏نرم‏افزاری مجوز محصولاتشان را بر اساس تعداد کاربران می‏فروختند و هزینه آن را از مشتریان بر مبنای تعداد استفاده‏کننده‏ها دریافت می‏کردند. اما امروزه، ‏نرم‏افزارها نوعا با استفاده از مدل‏های ‏نرم‏افزار ابرپایه مبتنی بر خدمت (اس.اِی.اِی.اس) ارائه می‏شود هزینه‏های مصرفی را با توجه به میزان مصرف از مشتریان می‏گیرند. شرکت‏های فناوری میلیاردها دلار صرف این نوآوری کرده‏اند که خود مستلزم دستیابی به این تغییر در محصول است. اکنون آن‏ها باید ساختار فروش و شیوه‏های مدیریت فروش خود از جمله بازنگری در مهارت‏های مورد نیاز فروشندگان، نحوه آموزش و جبران‏خدمت و نحوه تعامل با مشتری را تغییر دهند.




تمام حقوق مادي و معنوي مطالب اين سايت براي «سازمان مديريت فرا» محفوظ است
Powered By Azadi Network