سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

اگر می‏خواهید کنترل را به‏دست بگیرید باید در سه رفتار، روش متفاوتی در پیش گیرید: خودشناسی، برتری در وظایف حساس و نشان دادن قدرت رهبری و متانت..(رابرت کاپلان)

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 



 
 

  عنوان مقاله : فروش پس از بحران

Article Title: Selling After the Crisis
Author:
تعداد صفحات:

  خلاصه مقاله
فروش پس از بحران Selling After the Crisis Frank Cespedes نوشته: فرانک سسپیدس ترجمه اشکان فلاحتکار مدل‏ های فروش مانند کالاهای فاسدشدنی در فروشگاه ‏های موادغذایی، تاریخ فروش دارند. همان‏طور که استاندارد محصولات تکامل یافته و تازه‏ واردان در بازار ظهور پیدا می‏کنند، خریداران با گزینه ‏های بیش‏تری رو‏به‏ رو شده و تقاضای کیفیت و عملکرد بهتری از فروشندگان خواهند داشت. شرکت‏هایی که نتوانند خود را با تغییر انتظارات مشتریان وفق دهند، مزیتشان را از دست می‏دهند. ساخت و نگهداری یک مدل فروش متناسب (که توسط همه افراد سازمان از مدیران ارشد گرفته تا فروشندگان کف بازار، درک شده باشد) مهم‏ترین راهی است که شرکت‏ها می‏توانند به تغییرات بازار پاسخ ‏دهند. همان‏طور که شرکت‏ها از بحران همه ‏گیری کرونا عبور می‏کنند، باید نگاهی تازه به مدل‏های فروش خود داشته باشند که شامل تجدیدنظر در معیارهای انتخاب مشتری، افزایش شفافیت در مورد فرایند خرید مشتری و استفاده موثرتر از معیارهای فروش است.




تمام حقوق مادي و معنوي مطالب اين سايت براي «سازمان مديريت فرا» محفوظ است
Powered By Azadi Network